انسان از جنین تا مرگ
انسان از جنین تا مرگ

کتاب انسان از جنین تا مرگ

معرفی کتاب انسان از جنین تا مرگ

(2)
کتاب انسان از جنین تا مرگ (تاثیر متقابل رفتارهای برادران و خواهران بر زندگی یکدیگر)، اثر دروتی رو ، با ترجمه فریده شکیبا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(1)
3%
(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
15%
(2)
21%
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(4)
13%
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • گاهی یک فرد در تلاش جهت توضیح آنچه دیگران درهم شکستن و خرد شدن می‌‌نامند، شرحی از تجربه‌ي در شرف نابودی حس انسان‌بودنش ارائه می‌‌دهد.
    یك عمر درباره‌ی برادرها و خواهرها مطالعه كرده‌‌ام. وقتی این كتاب را بخوانید علت آن را خواهید دانست. نكته‌‌ای كه آموخته‌ام این است كه تنها یك چیز وجود دارد كه می‌‌توانید درباره‌ی همه‌ی برادرها و خواهرها بگویید؛ در مورد همه‌ی آن‌ها تنها یك حرف و مطلب خاص برای گفتن وجود ندارد. برادرها و خواهرها مانند دانه‌‌های برف گونه‌گون و متنوعند. بی‌شك به همین دلیل، اشتیاقی كه روان‌شناسان درباره‌ی مطالعه‌ی دلبستگی و تعلق خاطر برادرها و خواهرها به یكدیگر نشان داده‌‌اند كمتر از اشتیاقشان به مطالعه درباره‌ی ارتباط مادر- فرزند است.در راستای انجام مطالعات درباره‌ی گروه‌‌های مختلف برادران و خواهران، پرسش‌‌نامه‌‌ها نمی‌‌توانند به‌طور طبیعی تنوع گسترده در تفاوت‌‌های این برادران و خواهران را بیابند و جمع و جور كنند. محققانی كه برادران و خواهران را در طول دوران كودكی‌‌شان؛ یعنی زمانی كه با هم در یك خانه زندگی می‌‌كردند، مورد مطالعه قرار داده‌اند فراوان نیستند.

مشخصات محصول

نویسنده: دروتی رو ویرایش: -
مترجم: فریده شکیبا تعداد صفحات: 456
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 489
شابک: 9789642364671 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1393
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دروتی رو

دروتی رو

در حال حاضر مطلبی درباره دروتی رو نویسنده انسان از جنین تا مرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریده شکیبا

در حال حاضر مطلبی درباره فریده شکیبا مترجم کتاب انسان از جنین تا مرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریده شکیبا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید