بنر بالای صفحه
فرهنگ نصیری
فرهنگ نصیری

فروش ویژه

کتاب فرهنگ نصیری

معرفی کتاب فرهنگ نصیری

(2)
کتاب فرهنگ نصیری (ترکی جغتایی،رومی،قزلباشی،روسی و قلماقی به فارسی)، اثر محمدرضا نصیری - عبدالجمیل نصیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آیدین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 21%

79,000

100,000 21% 79,000

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(6)
19%
(2)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
11%
(4)
21%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
11%
(4)
19%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدرضا نصیری - عبدالجمیل نصیری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 354
انتشارات: آیدین وزن: 680
شابک: 9786002201942 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کوشش:حسن جوادی و دیگران)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدرضا نصیری

محمدرضا نصیری

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا نصیری نویسنده فرهنگ نصیری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


عبدالجمیل نصیری

عبدالجمیل نصیری

در حال حاضر مطلبی درباره عبدالجمیل نصیری نویسنده فرهنگ نصیری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید