بنر بالای صفحه
تجسم خلاق به زبان آدمیزاد
تجسم خلاق به زبان آدمیزاد

فروش ویژه

کتاب تجسم خلاق به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب تجسم خلاق به زبان آدمیزاد

(2)
کتاب تجسم خلاق به زبان آدمیزاد، اثر رابین نیکسون ، با ترجمه زینب شاهدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات هیرمند ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 29%

120,700

170,000 29% 120,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

روان شناسی فلسفه و روان شناسی

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
6%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تجسم خلاق به زبان آدمیزاد اثر رابین نیکلسون ترجمه زینب شاهدی نشر آوند دانش منتشر شده است 
    راز دست یافتن به هر آنچه آرزویش را دارید، از زبان کسی که به همه‌ی خواسته‌هایش رسیده است!تکنیک‌ها و تمرین‌های مفید تجسم را در اختیارتان می‌گذارد و کمک می‌کند در ارتباط ذهن/ بدن به تعادل برسید.رویکردهای روا نشناختی خاصی را برایتان مطرح می‌کند که به شما امکان می‌دهند قدم‌هایی واقعی در راه رسیدن به موفقیت و خوشبختی بردارید.برای کسانی که به پیدا کردن راهی جدید و ساختن سرنوشت خودشان علاقه دارند یک برنامه‌ی الهام‌بخش برای شروعی تازه به شمار می‌رود.
...

مشخصات محصول

نویسنده: رابین نیکسون ویرایش: -
مترجم: زینب شاهدی تعداد صفحات: 408
انتشارات: هیرمند وزن: 480
شابک: 9789644083112 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خودسازی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابین نیکسون

رابین نیکسون

در حال حاضر مطلبی درباره رابین نیکسون نویسنده تجسم خلاق به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زینب شاهدی

در حال حاضر مطلبی درباره زینب شاهدی مترجم کتاب تجسم خلاق به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زینب شاهدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید