داستان نویسی برای کودکان از دامیز
داستان نویسی برای کودکان از دامیز

فروش ویژه

کتاب داستان نویسی برای کودکان از دامیز

معرفی کتاب داستان نویسی برای کودکان از دامیز

(2)
کتاب های دامیز (داستان نویسی برای کودکان)، اثر لیسا روجانی بوچیری - پیتر اکونومی ، با ترجمه سارا کاظمی منش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 490,000 29%

347,900

490,000 29% 347,900
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آثار ادبی سایر موضوعات ادبی آمریکایی و اروپایی کتاب های دامیز

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(18)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: لیسا روجانی بوچیری - پیتر اکونومی ویرایش: -
مترجم: سارا کاظمی منش تعداد صفحات: 426
انتشارات: آوند دانش وزن: 620
شابک: 9786007022252 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1393
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لیسا روجانی بوچیری

لیسا روجانی بوچیری

در حال حاضر مطلبی درباره لیسا روجانی بوچیری نویسنده داستان نویسی برای کودکان از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


پیتر اکونومی

پیتر اکونومی

در حال حاضر مطلبی درباره پیتر اکونومی نویسنده داستان نویسی برای کودکان از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا کاظمی منش

در حال حاضر مطلبی درباره سارا کاظمی منش مترجم کتاب داستان نویسی برای کودکان از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا کاظمی منش

دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/18 15:40:16
علی

این سری کتاب‌ها به طور خاص برای کودکان طراحی شده و در آنها به آموزش داستان‌نویسی و خلاقیت در نوشتن داستان پرداخته می‌شود.

هر کتاب از سری "دامیز" به شیوه‌ای تعاملی و آموزشی طراحی شده است. کودکان با خواندن این کتاب‌ها، نحوهٔ ساختاردهی داستان، توسعهٔ شخصیت‌ها، ساختار مکان و زمان داستان و عناصر دیگر داستان‌نویسی را یاد می‌گیرند. همچنین، این کتاب‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا خلاقیت خود را در نوشتن داستان‌های خودشان بیان کنند.

می‌توانید با خواندن کتاب‌های "دامیز"، مفاهیم داستان‌نویسی را به صورت ساده و جذاب درک کنید و با استفاده از فعالیت‌ها و تمرین‌های موجود در کتاب‌ها، مهارت خود را در نوشتن داستان بهبود بخشید.


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید