بنر بالای صفحه
حرکت ها و بازی های موزون
حرکت ها و بازی های موزون

فروش ویژه

کتاب حرکت ها و بازی های موزون

معرفی کتاب حرکت ها و بازی های موزون

(4)
کتاب حرکت ها و بازی های موزون (ریتمیک)،(راهنمای مربیان،درمانگران و خانواده ها)، اثر طلعت رافعی ، با ترجمه مترجم علی حسین سازمند - مهدی طباطبایی نیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 24%

98,800

130,000 24% 98,800

محصولات مرتبط

(5)
24%
فروش ویژه
(2)
1%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(1)
1%
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: طلعت رافعی ویرایش: -
مترجم: مترجم علی حسین سازمند - مهدی طباطبایی نیا تعداد صفحات: 208
انتشارات: دانژه وزن: 236
شابک: 9789647932219 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

دستيابي به هر راهكار و روشي كه بتواند به كودكان ما رواني آسوده، ذهني هماهنگ، منسجم و دقيق و انديشه‌اي خلاق و پويا بدهد، بيش از هر زمان ديگري نياز امروزِ كودك ماست. موسيقي به دليل پيوند نزديكي كه با روح، احساس، عاطفه و هيجان كودك دارد، عامل مهمي در پيوند عناصر ذهني و رواني كودك با دنياي پيرامونش مي‌باشد. حضور موسيقي، ترانه‌ها و اشعار آهنگين و ريتميك بر ويژگي اثربخش حركات و بازي‌هاي اين كتاب افزوده است. به دليل تأثيرگذاري حركات و بازي‌هاي موزون بر ايجاد، رشد و تقويت جنبه‌هاي آموزشي، مهارت‌هاي حسي، حركتي و ادراكي كودكان، اين كتاب ابزار مناسبي ... براي مربيان مهدكودك‌ها، درمانگران و كارشناسان توانبخشي و نيز منبعي كاربردي در موسيقي درماني براي كودكان مي‌باشد.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

طلعت رافعی

طلعت رافعی

در حال حاضر مطلبی درباره طلعت رافعی نویسنده حرکت ها و بازی های موزون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی حسین سازمند

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی حسین سازمند مترجم کتاب حرکت ها و بازی های موزون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی حسین سازمند

مهدی طباطبایی نیا

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی طباطبایی نیا مترجم کتاب حرکت ها و بازی های موزون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی طباطبایی نیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید