بنر بالای صفحه
آواز کشتگان
آواز کشتگان

قیمت قبل

کتاب آواز کشتگان

معرفی کتاب آواز کشتگان

(4)
کتاب آواز کشتگان، اثر رضا براهنی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1388 توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 425,000

180,000

  180,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آثار ادبی داستان ایرانی

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رضا براهنی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 520
انتشارات: نگاه وزن: 577
شابک: 9789643514969 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1388

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رضا براهنی

رضا براهنی

زادۀ بیست و یکمین روز آذر ۱۳۱۴ در تبریز. ۲۲ ساله بود که از دانشگاه تبریز مدرک کارشناسی زبان انگلیسی خود را اخذ کرد و سپس راهی ترکیه شد تا تحصیلات خود را در همین رشته ادامه دهد.

او پس از دریافت مدرک دکترا به ایران بازگشت و تدریس در دانشگاه را آغاز کرد. براهنی تا زمانی که در ایران بود، با برگزاری چندین دوره کارگاه قصه‌نویسی، نقد و شعر، به نسل جدید نویسندگان ایرانی کمک شایانی کرد و شیوا ارسطویی، مهسا محبعلی، احمد نادعلی، سید علیرضا میرعلینقی، ناهید توسلی و رضا شمسی از جمله افرادی هستند که در کارگاه‌های آموزشی رضا براهنی شرکت کردند.

رضا براهنی هر سه حوزۀ داستان‌نویسی، شعر و نقد ادبی را با اشتیاق و جدیت دنبال می‌کرد. خودش مجموعه شعر خطاب به پروانه‌ها را، که مجموعه اشعاری است که از سال ۱۳۶۹ تا ماه‌های ابتدایی ۱۳۷۳ سروده شده‌اند، مهم‌ترین مجموعه شعر خود می‌داند. همچنین در حوزه داستان‌نویسی و رمان نیز رازهای سرزمین من شاید مهم‌ترین رمان او باشد.

براهنی دربارۀ زبان فارسی می‌گوید: «فارسی، زبان مشترک و رسمی همۀ ایران است و زبانی است شاهکار و فوق‌العاده که من به این زبان می‌نویسم، اما در عین حال از زبان ترکی یعنی زبان مادری‌ام نیز دفاع می‌کنم.»

رضا

براهنی با آنکه سال‌هاست از فضای ایران دور است و در کانادا زندگی می‌کند، می‌گوید: «من مدام در حال تحقیق هستم و کل زمان روز را مطالعه می‌کنم و هرگز آثار درجه سه را نمی‌خوانم!»

آواز کشتگان، رازهای سرزمین من، چاه‌به‌چاه، تاریخ مذکر، قصه‌نویسی و بعد از عروسی چه گذشت از جمله آثار رضا براهنی است.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید