بنر بالای صفحه
معجزه شهود نشر درسا
معجزه شهود نشر درسا

کتاب معجزه شهود نشر درسا

معرفی کتاب معجزه شهود نشر درسا

(4)
کتاب معجزه ی شهود، اثر فلورانس اسکاول شین ، با ترجمه مینا اعظامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات درسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
(2)
23%
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • میل و خواسته، قدرتی عظیم است و باید به درستی هدایت شود. بخواهید، تا به شما داده شود؛ بجویید، آن را خواهید یافت؛ بر در کوبید؛ در به رویتان گشوده خواهد شد.

مشخصات محصول

نویسنده: فلورانس اسکاول شین ویرایش: -
مترجم: مینا اعظامی تعداد صفحات: 112
انتشارات: درسا وزن: 83
شابک: 9786003360143 تیراژ:
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار 1400

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین، نویسنده و مدرس خودیاری پیشگام در اوایل قرن بیستم بود. او در سال 1871 به دنیا آمد و به دلیل دیدگاه منحصر به فردش در مورد معنویت و موفقیت شناخته شد. او با سابقه هنر، پس از تجربه چالش های شخصی و مالی به نویسندگی و تدریس روی آورد.

آموزه های اسکاول شین ریشه در این باور داشت که افراد این قدرت را دارند که واقعیت خود را از طریق افکاری که دارند و اقداماتی که انجام می دهند شکل دهند. او بر اهمیت مثبت اندیشی، تصدیقات، و همسویی با قوانین معنوی برای نشان دادن نتایج دلخواه تاکید کرد. آموزه های او با خوانندگانی که به دنبال توانمندسازی و تحول در زندگی خود بودند طنین انداز شد.

«چهار اثر» معروف‌ترین اثر او بود که در سال 1925 منتشر شد. این اثر به دلیل رویکرد عملی و خرد بی‌زمانش شهرت گسترده‌ای به دست آورد. آموزه‌های اسکاول شین همچنان به مردم الهام می‌بخشد تا قدرت افکارشان را در آغوش بگیرند و از پتانسیل ذاتی آن‌ها برای ایجاد زندگی پر از شادی، فراوانی و هدف بهره ببرند.

فلورانس اسکاول شین در طول زندگی حرفه ای خود به طور گسترده سخنرانی کرد و بینش خود را در مورد معنویت، موفقیت و رشد شخصی به اشتراک گذاشت. کار او تأثیر ماندگاری داشته است و او را پیشگام در ژانر خودیاری می دانند. امروز، او به عنوان یک چراغ راهنما برای کسانی که به دنبال تغییر زندگی خود و ایجاد وجود مثبت و رضایت بخش هستند، شناخته می شود.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مینا اعظامی

در حال حاضر مطلبی درباره مینا اعظامی مترجم کتاب معجزه شهود نشر درسا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مینا اعظامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید