بنر بالای صفحه
هفت دختر هفت پسر
هفت دختر هفت پسر هفت دختر هفت پسر

فروش ویژه

کتاب هفت دختر هفت پسر

معرفی کتاب هفت دختر هفت پسر

(4)
کتاب هفت دختر،هفت پسر، اثر باربارا کوهن - بهیه لاوجوی ، با ترجمه حسین ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 29%

126,000

175,000 29% 126,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آمریکا برگزیدگان برترین ها انجمن کتابداران آمریکا

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(1)
11%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: باربارا کوهن - بهیه لاوجوی ویرایش: -
مترجم: حسین ابراهیمی تعداد صفحات: 288
انتشارات: پیدایش وزن: 240
شابک: 9786002960290 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

هفت دختر هفت پسر عنوان رمانی  نوشته باربارا کهن و بهیه لاوجوی است. نشر پیدایش رمان هفت دختر هفت پسر را با ترجمه حسین ابراهیمی (الوند) از دسته‌ی رمان نوجوان  منتشر کرده است.


رمانی براساس قصه‌ای عامیانه که در قرن پنجم هجری در منطقه میان‌رودان (بین‌النهرین) و عراق امروزی گفته می‌شده و تا به امروز سینه به سینه نقل شده است.


داستان سفری شگفت‌انگیز و عشاقی پرشور. داستان دختری از میان هفت دختر، که برای نجات خانواده‌‌اش لباس پسرانه ... به تن کرده و رخت سفر بر تن می‌کند. دختری که برخلاف تصور جامعه باهوش و توانمند است و می‌خواهد خانواده‌اش را نجات بدهد.


فصل اول این کتاب از زبان پوران شروع می‌شود. فصل دوم را امیرزاده‌ای به نام «محمود» ادامه می‌دهد و فصل سوم را دوباره پوران، قهرمان رمان تعریف می‌کند. با این همه هیچ انفصالی در بیان ماجراهای کتاب به وجود نمی‌آید.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

من پوران چهارمين دختر از هفت دختر مالك و مادر گراميم زبيده هستم. به پدرم لقب ابوالبنات -پدر دختران- كه لقب غرورآميزی نيست را داده بودند. خداوند مصلحت نديده بود تا پسر يا پسرانی به او اعطا كند و آنچه بعدها بر سر ما آمد از همين جا ناشی ميشد. آه فرزندانم! مشيت الهی خارج از درك و فهم بشری است. آنچه به تصور ما رحمت است! ای بسا زحمت و آنچه به تصور ما زحمت است ای بسا رحمت باشد.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

پوران یکی از هفت خواهری است که برای نجات خانواده از فقر در لباسی پسرانه راهی سفری طولانی می‌شود؛ سفری پر رمز و راز و پر از شگفتی. در این سفر با محمود همراه می‌شود و این همراهی، این سفر را جذاب‌تر و پررازتر می‌کند. این رمان بر اساس داستانی عامیانه که از قرن پنجم هجری قمری در میان مردم عراق و منطقه میانرودان (بین النهرین) دهان به دهان نقل مبشد، نوشته شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

باربارا کوهن

باربارا کوهن

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا کوهن نویسنده هفت دختر هفت پسر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


بهیه لاوجوی

بهیه لاوجوی

در حال حاضر مطلبی درباره بهیه لاوجوی نویسنده هفت دختر هفت پسر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین ابراهیمی مترجم کتاب هفت دختر هفت پسر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید