بنر بالای صفحه
نبات خانومی قطع خشتی بزرگ
نبات خانومی قطع خشتی بزرگ

فروش ویژه

کتاب نبات خانومی قطع خشتی بزرگ

معرفی کتاب نبات خانومی قطع خشتی بزرگ

(6)
کتاب نبات خانومی، اثر ناصر یوسفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 65,000 26%

48,100

65,000 26% 48,100

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
23%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ناصر یوسفی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 12
انتشارات: پیدایش وزن: 38
شابک: 9789643493387 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

نبات خانومی از داستان‌های معروف قدیمی ایران زمین است که نشر پیدایش آن را در دسته‌ی افسانه‌ی کهن برای کودکان منتشر کرده است. در مجموعه‌ی افسانه‌های کهن برای کودکان، داستان‌ها و افسانه‌هایی از سرتاسر ایران توسط ناصر یوسفی برای کودکان، گرد آوری و بازنویسی شده است. یوسفی نویسنده‌ی نام‌آشنای ادبیات کودک است که دکتری آموزش و پرورش دارد و مدیریت مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا را بر عهده دارد. ... رویا بیژنی نیز تصویرگری‌های این کتاب را انجام داده است. این کتاب برای گروه سنی ب منتشر شده است.


روزی از روزها خدا، نبات خانومی و دوستاش با هم به جنگل می‌رن تا هیزم جمع کنند. اما راه خونه را گم می‌کنند و تا به خودشان می‌آیند می‌بینند که توی خانه یک دیواند. حالا نبات خانومی باید راهی پیدا کند و دوستانش را نجات بدهد.


این کتاب براساس افسانه‌ای در یکی از روستاهای دماوند بازنویسی شده است.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

یکی بود یکی نبود. غیر از خدا هیچ کس نبود. زیر گنبد کبود یک آبادی بود که توی این آبادی چندتایی خانه بود. مردم این آبادی همه با هم یار و رفیق بودند. توی کارها به هم کمک می‌کردند و به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کردند. توی هر خانه هم چند تا بچه بود. دخترهای باهوش و کوشا با پسرهای کاری و دانا. اما توی یکی از این خانه‌ها دختر کوچولویی بود که نگو و نپرس! زرنگ و تپل، نترس و هوشیار، دانا و کوشا، اسمش چی بود؟ نبات بود؛ ولی همه به او می‌گفتند: «نبات خانومی.»


نبات خانومی صبح که از خواب پا می‌شد جلدی می‌پرید و توی کارها به پدر و مادرش کمک می‌کرد؛ برای مرغ ... و خروس‌ها آب و دانه می‌ریخت. برای گاو و کوسفندها آب و علف می‌گذاشت. بعد هم می‌دوید توی باغ و مزرعه با دوستانش بازی می‌کرد. از درخت بالا می‌رفت. کله معلق می‌زد. از بالای تپه‌ها قل می‌خورد و پایین می‌آمد. خلاصه با اینکه کوچک کبود اما توی همه‌ی کارها زرنگ بود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ناصر یوسفی

ناصر یوسفی

در حال حاضر مطلبی درباره ناصر یوسفی نویسنده نبات خانومی قطع خشتی بزرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید