وسوسه های کمال گرایی
وسوسه های کمال گرایی

فروش ویژه

کتاب وسوسه های کمال گرایی

معرفی کتاب وسوسه های کمال گرایی

(2)
کتاب وسوسه های کمال گرایی (غلبه بر مشکلات)، اثر میریام آدرهولد - جان گولدبرگ ، با ترجمه حسین مسنن فارسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 29%

68,400

95,000 29% 68,400

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(6)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: میریام آدرهولد - جان گولدبرگ ویرایش: -
مترجم: حسین مسنن فارسی تعداد صفحات: 196
انتشارات: پیدایش وزن: 200
شابک: 9786002960269 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

وسوسه‌های کمال‌گرایی نوشته میریام آدرهولد و جان گولدبرگ است و حسین مستن فارسی آن را به فارسی ترجمه کرده است.


هیچ انسانی بی‌نقص نیست. انتظارات غیرواقعی شما از خودتان و نیز دیگران از شما می‌تواند آسیب‌های جدی و زیادی به زندگی‌تان وارد کند.


نشر پیدایش کتاب وسوسه‌های کمال‌گرایی را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

در اقتصاد امروز نتایج درخشان و با کیفیت در تولید اهمیت بسیاری دارد. مشاغل می‌خواهند گوی رقابت را از یکدیگر بربایند و سعی می‌کنند این کار را با ارائه‌ی محصولات بهتر، خدمات بهتر؛ و حمل و نقل سریع‌تر انجام دهند. آنها از کارمندان خود انتظار دارند تعهد کاری بیشتری داشته باشند. این بدان معناست که مردم باید ساعات بیشتر و تحت فشار بیشتری کار کنند تا بتوانند مرزهای سخت و معیارها را رعایت کنند. معنای دیگر مستله این است که کارمندان باید به صورت مداوم بهترین کارکرد را داشته باشند.


«جولیت اسکور» اقتصاددان در مجله‌ی «آمریکایی‌های پرکار» می‌نویسد: در دو دهه گذشته، میانگین کار افراد به ۱۶۴ ساعت در ماه می رسد. نتيجه‌ی این مسئله برای بسیاری از مردم این است که آنها زمان کمتری برای صرف وقت و انرژی در مورد خانواده‌‌ی خود دارند. خانواده‌های بی‌شماری از چنین شرایط سختی در عذابند: فشار کار، کمبود وقت شدید، مشکلات اقتصادی، خانواده‌هایی که هر دو والد در آن شاغل هستند. در سال 1950، 12.6 درصد از مادرانی که کودکان زیر ۱۷ سال داشتند برای کسب درآمد کار می کردند. تا سال ۱۹۹۴ این آمار به ۶٩‏ درصد رسید. لازم به ذکر نیست که این افزایش ساعات کار باعث افزایش استرس در زندگی می شود. غیبت، حجم معاملات، حوادث حین کار، استرس‌های مربوط به بیماری و دیگر مسائل در سرتاسر جهان باعث ایجاد مشکلات اقتصادی گردیده است

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

میریام آدرهولد

میریام آدرهولد

در حال حاضر مطلبی درباره میریام آدرهولد نویسنده وسوسه های کمال گرایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جان گولدبرگ

جان گولدبرگ

در حال حاضر مطلبی درباره جان گولدبرگ نویسنده وسوسه های کمال گرایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین مسنن فارسی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین مسنن فارسی مترجم کتاب وسوسه های کمال گرایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین مسنن فارسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید