بنر بالای صفحه
چگونه صبح ها سرحال تر باشیم
چگونه صبح ها سرحال تر باشیم

قیمت قبل

کتاب چگونه صبح ها سرحال تر باشیم

معرفی کتاب چگونه صبح ها سرحال تر باشیم

(6)
کتاب چگونه صبح ها سرحال تر باشیم (غلبه بر مشکلات)، اثر کریستا گبهارت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1391 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 105,000

47,000

  47,000

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کریستا گبهارت ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 148
انتشارات: پیدایش وزن: 150
شابک: 9789643499679 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1391
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم نوشته کریستا گبهارت است و مسعود حجوانی آن را به فارسی ترجمه کرده است.


سحرخیزی و نشاط صبحگاهی هم یاد گرفتنی است. این کتاب راحت‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌ها را برای شادابی صبحگاهی به شما پیشنهاد می‌کند. روش‌هایی که وقت زیادی نمی‌گیرند و در خانه و محل کار به راحتی انجام می‌شوند. جغد یا چکاوک؟ انتخاب با شماست.


نشر پیدایش کتاب چگونه صبح‌ها سرحال‌تر باشیم را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر ... کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

هرکسی می‌تواند با یک آزمون مقدار خواب لازم روزانه‌اش را پیدا کند در ساعت‌های مختلف به تختخواب بروید و در ساعت‌های مختلف بیدار شوید. بعد می‌توانید بهترین مرحله خواب را تشخیص دهید. تحقيقات نشان داده‌اند که آغاز ساعت خواب نباید حتما قبل از نیمه شب باشد. هرکسی که به ریتم و چرخش بدنش توجه داشته باشد، می‌تواند بهتر و راحت‌تر بخوابد و بیدار شود.


خواب‌های آخر هفته نباید چرخش خواب روزهای طول هفته را به هم بزند. کمی بیشتر خصوص چرخه خوابتان با دیگر افراد خانواده صحبت کنید. هریک از افراد خانواده چرخش خواب متفاوتی دارند؛ ... بنابراین همگی سعی در پیدا کردن زمان مناسب خواب خود داشته باشید.


اصطلاح «چرت زدن» یا «چرت كوتاه»(خواب کوتاه) دوباره وارد روند جوامع صنعتی شده و در بسیاری از کتاب‌ها درباره این گرایش سخن به میان آمده است. یک چرت کوتاه می‌تواند کارآیی را بالا ببرد. دیگر زمان آن گذشته است که خواب کوتاه بعدازظهر را یک عمل یا عادت بی مورد و نابجا بدانیم. بعد از مدرسه و غذای ظهر، چرت کوتاه، البته بدون تلویزیون و تلفن همراه، انرژی تازه‌ای به شخص می‌دهد. مسلما باید اسم این قبیل خواب‌ها را کمی تغییر داد؛ برای مثال باید گفت: «چرت کارآیی».

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریستا گبهارت

کریستا گبهارت

در حال حاضر مطلبی درباره کریستا گبهارت نویسنده چگونه صبح ها سرحال تر باشیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید