جامعه شناسی خانواده نشر دانژه
جامعه شناسی خانواده نشر دانژه

فروش ویژه

کتاب جامعه شناسی خانواده نشر دانژه

معرفی کتاب جامعه شناسی خانواده نشر دانژه

(2)
کتاب جامعه شناسی خانواده (تحلیل روزمرگی و فضای درون خانواده)، اثر مرتضی منادی ، با ترجمه مترجم مجتبی امیری مجد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 75,000 24%

57,000

75,000 24% 57,000

محصولات مرتبط

(2)
24%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • خواننده با مطالعة اين كتاب با آخرين يافته‌هاي علمي در مورد تيزهوشي و پر استعدادي آشنا مي‌شود و مربيان و والدين را كمك مي‌كند تا در جايابي، آموزش و فعاليت‌هاي فوق برنامه از هرزروي استعداد آنها پيشگيري كنند.

مشخصات محصول

نویسنده: مرتضی منادی ویرایش: -
مترجم: مترجم مجتبی امیری مجد تعداد صفحات: 264
انتشارات: دانژه وزن: 289
شابک: 9789647932578 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مرتضی منادی

مرتضی منادی

در حال حاضر مطلبی درباره مرتضی منادی نویسنده جامعه شناسی خانواده نشر دانژه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مجتبی امیری مجد

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مجتبی امیری مجد مترجم کتاب جامعه شناسی خانواده نشر دانژه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مجتبی امیری مجد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید