بنر بالای صفحه
دیگران را درک کنید
دیگران را درک کنید

فروش ویژه

کتاب دیگران را درک کنید

معرفی کتاب دیگران را درک کنید

(4)
کتاب دیگران را درک کنید (زندگی مثبت)، اثر بورلی دی.فلکسینگتون ، با ترجمه مهسار مشتاق ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 21%

47,400

60,000 21% 47,400
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب دیگران را درک کنید  اثر بوردلی دی، فلکسینگتون مترجم مهسار مشتاق نشر ابوعطا منتشر شده است
     5 راز مهم برای ایجاد ارتباطی موثر و پایدار
    آیا می‏ دانید چرا دیگران شما را درک نمی‌ کنند و در موارد مختلف حتی با نزدیکان و عزیزان خود دچار اختلاف و مشکل می‌ شوید؟آیا می‌ دانید چرا از درک دیگران عاجز هستید و راهکارهایی که برای نزدیک شدن به افراد در نظر می‌ گیرد کارآمد نیستند؟آیا می ‏دانید چه موانعی در مسیر برقراری ارتباط صحیح با دیگران و لذت بردن از روابط وجود دارند؟آیا می‏ دانید چرا دیدگاه، نگرش و ارزیابی افراد نسبت به پدیده‌ های واحد متفاوت
...
  • بوده و احساسات متنوعی در آنان ایجاد می‌ کند؟آیا می‏ دانید رازهای معرفی خود به دیگران و شناخت آنها کدامند؟آیا می‌ دانید چگونه باید بر موانع و فیلترهای ذهنی خود غلبه کنید؟
    مقدمه:همه ما به دلیل اجتماعی بودن و نیازهایی که داریم همواره در تلاش هستیم با دیگران در تعامل باشیم. دوست داریم دیگران ما را درک کنند، نیازهایمان را بشناسند و به ارزش‌ گذاری‌ هایمان احترام بگذارند اما یک مانع بزرگ مانع دستیابی ما به این هدف ارزشمند و حیاتی است: فیلترهای ذهنی.ذهن تمام انسان‌ ها بر اساس تجربیات گذشته، باورها و ارزش‌ هایی که در مسیر زمان به‌ دست آورده‌ اند، فیلترهایی در ذهن خود ایجاد کرده‌ اند و تمام رویدادها و اتفاقات را از منظر این فیلترها می‌ نگرند. همه ما در تعاملات خود دچار اشتباه پیش ‌قضاوت ‌کردن می‌ شویم و دنیا را تنها از منظر ارزش‌ ها و اصول فکری خود ارزیابی و تحلیل می‌ کنیم.
    فقدان آگاهی ما از این فیلترهای ذهنی (در خودمان و دیگران) و ناشناخته ماندن منظور و افکارمان از یکدیگر، به صورت مداوم بر مشکلات اجتماعی ما چه در محیط کار و چه در محیط خانواده می‌ افزایند و ما را بیش از پیش به سمت افسردگی و ناامیدی پیش می‌ برند.اما جایی برای ناامیدی نیست. کتاب دیگران را درک کنید شما را با ساختارهای ناخودآگاه ذهن، فیلترهای ذهنی و کارکردهای احساسی مغز آشنا ساخته و روش‌ های برخورد صحیح با این فرآیندها را یادتان خواهد داد.این کتاب 5 راز طلایی برقراری ارتباط صحیح با دیگران را به شما آموزش داده و با بیان مثال‌ هایی کاربردی و قابل درک، رفتارها، تصورات و ذهنیت‌ های غلط مردم را آشکار خواهد ساخت.شما با خواندن این کتاب ارزشمند و کارا، یاد خواهید گرفت خود را به دیگران به صورت صحیح معرفی کنید، تفاوت‌ هایتان با دیگران را به فرصت‌ هایی برای پیشرفت و موفقیت تبدیل نمایید و راهکارهای آگاهی از نیازها و خواسته‌ های دیگران را فراگیرید.
    اهداف کتاب:ـ آشناسازی افراد با کارکردهای ذهن در تحلیل و ارزیابی اتفاقات و روابطـ آموزش مهارت‌ های پایه‌ای در برقراری ارتباط و تعامل صحیح با دیگرانـ آشناسازی افراد با روش‌ های درک دیگران و تغییر دادن اشتباهات و رفتارهای نادرست آنهاـ توانمندسازی افراد در شناخت اشتباهات ذهنی و رفتاری خود و اصلاح آنها در جهت برقراری ارتباط‌ های مؤثرـ توانمندسازی افراد در شناخت ارزش‌ ها و باورهای متنوع افراد در جامعهـ توانمندسازی افراد در لذت بردن از زندگی و تعامل با انسان‌ ها

مشخصات محصول

نویسنده: بورلی دی.فلکسینگتون ویرایش: -
مترجم: مهسار مشتاق تعداد صفحات: 80
انتشارات: ابوعطا وزن: 88
شابک: 9789641701538 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(برنده ی جایزه ی طلایی بهترین کتاب روابط بین فردی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بورلی دی.فلکسینگتون

بورلی دی.فلکسینگتون

در حال حاضر مطلبی درباره بورلی دی.فلکسینگتون نویسنده دیگران را درک کنید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهسار مشتاق

در حال حاضر مطلبی درباره مهسار مشتاق مترجم کتاب دیگران را درک کنید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهسار مشتاق

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید