بنر بالای صفحه
رفاقت به سبک تانک
رفاقت به سبک تانک

فروش ویژه

کتاب رفاقت به سبک تانک

معرفی کتاب رفاقت به سبک تانک

(2)
کتاب رفاقت به سبک تانک (داستان طنز)، اثر داوود امیریان ، با ترجمه مترجم محمدرضا مرعشیپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 85,000 26%

62,900

85,000 26% 62,900
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و شهدا

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
قیمت قبل
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
6%
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: داوود امیریان ویرایش: -
مترجم: مترجم محمدرضا مرعشیپور تعداد صفحات: 112
انتشارات: سوره مهر وزن: 120
شابک: 9785244717822 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب رفاقت اثر داوود امیریان دربردارنده 47 حکایات کوتاه از وقایع جنگ ایران و عراق است که با محتوای شوخی و طنز و با نثری شیرین و روان برای گروه سنی نوجوانان فراهم آمده است.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

مثل‌اینکه اولین بارش بود پا به منطقه عملیاتی می‌گذاشت. از آن آدم‌هایی بود که فکر می‌کرد مأمور شده است که انسان‌های گناهکار، به‌خصوص عراقی‌های فریب‌خورده را به راه راست هدایت کرده، کلید بهشت را دستشان بدهد. شده بود مسئول تبلیغات گردان.
دیگر از دستش ذله شده بودیم. وقت و بی‌وقت بلندگوهای خط اول را به کار می‌انداخت و صدای نوحه و مارش عملیات تو آسمان پخش می‌شد و عراقی‌ها مگسی می‌شدند و هر چی مهمات داشتند سر مای بدبخت خالی می‌کردند. از رو هم نمی‌رفت. تا این‌که انگار طرف مقابل، یعنی عراقی‌ها هم دست به مقابله‌به‌مثل ... زدند و آن‌ها هم بلندگو آوردند و نمایش تکمیل شد. مسئول تبلیغات برای این‌که روی آن‌ها را کم کند، نوار «کربلا، کربلا، ما داریم می‌آییم» را گذاشت. لحظه‌ای بعد صدای نعره خری از بلندگوی عراقی‌ها پخش شد که: «آمدی، آمدی، خوش‌آمدی جانم به قربان شما. قدمت روی چشام. صفا آوردی تو برام!» تمام بچه‌ها از خنده ریسه رفتند و مسئول تبلیغات رویش را کم کرد و کاسه کوزه‌اش را جمع کرد و رفت.دیگر با جک‌وجانورهای اطراف همچون موش و عقرب و رطیل سلام و علیک پیداکرده بودیم! آخرسر یکی از بچه‌ها قاطی کرد و جدی شوخی بی‌سیم را روشن کرد و نعره زد: د لامصبها اقل‌کم به ما بگویید ببینیم واسه کدام دولت می‌جنگیم. نکنه رژیم عوض‌شده و ما بی‌خبریم! همه از خنده ریسه رفتیم. این بدوبیراه‌ها کارساز شد و چند روز بعد عده‌ای آمدند و جایشان را با ما عوض کردند. از آن‌ها پرسیدیم و فهمیدیم که هنوز جمهوری اسلامی سرکار است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

داوود امیریان

داوود امیریان

در حال حاضر مطلبی درباره داوود امیریان نویسنده رفاقت به سبک تانک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمدرضا مرعشیپور

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمدرضا مرعشیپور مترجم کتاب رفاقت به سبک تانک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمدرضا مرعشیپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید