بنر بالای صفحه
چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟
چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟

کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟

معرفی کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟

(2)
کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟ (بیش از 1200 راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان)، اثر استیفن گاربر و دیگران ، با ترجمه الهام آرام نیا - شمس الدین حسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • والدین یا کودک کامل وجود ندارد، و ما هرگز والدینی ندیده‌ایم که دست‌کم گاهی درباره‌ی توانایی‌ها و استعدادهایشان به‌عنوان پدر و مادر  به شک و تردید دچار نشوند. فرزندان نیز همیشه بنابر خواست و میل والدین رفتار نمی‌کنند و زمانی‌که والدین متوجه می‌شوند نمی‌توانند عادات و طرز رفتار فرزندان خود را تغییر دهند و اصلاح کنند، احساس ناکامی، سردردگمی و عدم اطمینان می‌کنند.
    پیش از آن‌که بتوانید تغییراتی به‌وجود آورید، ابتدا باید بدانید می‌خواهید چه‌چیز را تغییر دهید. زمانی‌که به کودکتان برچسب موذی، بی‌ادب، کله‌شق یا تنبل می‌زنید، موجب تغییر
...
  • رفتارش نمی‌شوید، زیرا این برچسب‌ها مفاهیمی کلی و نامشخص هستند و شما با تکیه بر آن‌ها نمی‌توانید فرزندتان را تغییر دهید. به‌علاوه، هدف شما صرفاً باید تغییر رفتار یا نگرش فرزندتان باشد، نه تغییر ماهیت کلی او. مشخص و هدفمند رفتار کنید و احساسی عمل نکنید. ابتدا مشکل را به‌طور مشخص تعریف کنید و سپس تمام تمرکز خود را روی آن معطوف کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: استیفن گاربر و دیگران ویرایش: -
مترجم: الهام آرام نیا - شمس الدین حسینی تعداد صفحات: 704
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 745
شابک: 9789642366033 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیفن گاربر و دیگران

استیفن گاربر و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره استیفن گاربر و دیگران نویسنده چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهام آرام نیا

در حال حاضر مطلبی درباره الهام آرام نیا مترجم کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهام آرام نیا

شمس الدین حسینی

در حال حاضر مطلبی درباره شمس الدین حسینی مترجم کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شمس الدین حسینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید