بنر بالای صفحه
آموزش و تربیت معنوی کودکان
آموزش و تربیت معنوی کودکان

فروش ویژه

کتاب آموزش و تربیت معنوی کودکان

معرفی کتاب آموزش و تربیت معنوی کودکان

(2)
کتاب آموزش و تربیت معنوی کودکان، اثر جوی پگی جنکینز ، با ترجمه جعفر بوالهری - زهرا غلامی حیدر آبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 24%

45,600

60,000 24% 45,600

محصولات مرتبط

(3)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب آموزش و تربیت معنوی کودکان اثر پگی جنکینز ترجمه زهرا غلامی حیدرآبادی ، مریم بوالهری ، سهیلا منیری جاوید نشر دانژه منتشر شده است 
    کتاب حاضر ، اثر کم نظیری است که باز بانی ساده و سنجیده و با ارائه ی آزمایش‌های قابل فهم برای کودکان، موجب رشد، تقویت و تحکیم معنویت آن ها می شود. در این اثر با طراحی و اجرای 50 درس نظیر: شناخت نعمت ها، تأثیر دعا، حاضر بودن خدا در همه جا، رابطه با خالق ، تأثیر افکار منفی و مثبت دررفتار ، ایجاد خلاقیت و ... وده ها مطلب دیگر، به صورتی جذّاب، دلپذیر و قابل فهم برای کودکان، شیوه‌های پاسخگویی والدین و مربیان به پرسش های
...
  • معنوی آنها را نشان می‌دهد.  امید و انتظار دارد که این کتاب مورد استقبال و استفاده والدین، مربیان و آموزگاران و مسئولان تربیتی و دینی قرار گیرد.

مشخصات محصول

نویسنده: جوی پگی جنکینز ویرایش: -
مترجم: جعفر بوالهری - زهرا غلامی حیدر آبادی تعداد صفحات: 160
انتشارات: دانژه وزن: 190
شابک: 9786002500724 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر با زبانی ساده و با ارئه آزمایش‌های قابل فهم برای کودکان، موجب رشد، تقویت و تحکیم معنویت آن‌ها می‌شود. در این اثر با طراحی و اجرای 50 درس نظیر: شناخت نعمت‌ها، تأثیر دعا، حاضربودن خدا در همه جا، رابطه با خالق، تأثیر افکار منفی و مثبت در رفتار، ایجاد خلاقیت و ... ده‌ها مطلب دیگر، شیوه‌های پاسخگویی والدین و مربیان به پرسش‌‌های معنوی کودکان را نشان می‌دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جوی پگی جنکینز

جوی پگی جنکینز

در حال حاضر مطلبی درباره جوی پگی جنکینز نویسنده آموزش و تربیت معنوی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جعفر بوالهری

در حال حاضر مطلبی درباره جعفر بوالهری مترجم کتاب آموزش و تربیت معنوی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جعفر بوالهری

زهرا غلامی حیدر آبادی

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا غلامی حیدر آبادی مترجم کتاب آموزش و تربیت معنوی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا غلامی حیدر آبادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید