بنر بالای صفحه
آخرین رویا نشر آگه
آخرین رویا نشر آگه

کتاب آخرین رویا نشر آگه

معرفی کتاب آخرین رویا نشر آگه

(2)
کتاب آخرین رویا، اثر روح انگیز شریفیان ، با ترجمه مترجم حسین تهرانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات آگه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
20%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تابلويي پر از خون و وحشت به ديوار آويزان است. به آن خيره شده‌ام. تئو مي‌بيند و فوراً از آن مي‌گذرد، طوريکه متوجه مي‌شوم و دنبال‌اش مي‌روم. مي‌گويد: علاقه‌اي به ديدن بدبختي و فاجعه روي ديوار و بوم نقاشي ندارم. حتماً بايد ترسيم‌اش کنند تا ببينند و بفهمند؟ و دست‌اش را مشت مي‌کند. عصبانيت و تلخي رنگ صدايش را عوض کرده. مي‌گويد: همه‌جا همين است. فقط کافي است رويت را برگرداني. براي من ديگر خسته‌کننده شده. چشم‌هايم خسته‌اند. تازه از يکي از مسافرت‌هايش برگشته. تند مي‌رود انگار مي‌خواهد خودش را از موزه بيرون بيندازد. قدم‌هايم را با او هم‌آهنگ مي‌کنم
...
  • و مي‌گويم: اين‌ها هدف‌شان سياسي يا انساني است. بدون اين‌که برگردد مي‌گويد: اين را مي‌فهمم. مي‌گويم: و هر کسي جرئت ابراز آن را ندارد.

مشخصات محصول

نویسنده: روح انگیز شریفیان ویرایش: -
مترجم: مترجم حسین تهرانی تعداد صفحات: 272
انتشارات: آگه وزن: 273
شابک: 9789643290887 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

روح انگیز شریفیان

روح انگیز شریفیان

در حال حاضر مطلبی درباره روح انگیز شریفیان نویسنده آخرین رویا نشر آگه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسین تهرانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسین تهرانی مترجم کتاب آخرین رویا نشر آگه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسین تهرانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید