بنر بالای صفحه
رود پر ستاره آسمان
رود پر ستاره آسمان رود پر ستاره آسمان

فروش ویژه

کتاب رود پر ستاره آسمان

معرفی کتاب رود پر ستاره آسمان

(2)
کتاب رود پر ستاره ی آسمان (رمان نوجوان155)، اثر گریس لین ، با ترجمه نوشین ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 36,000 29%

25,560

36,000 29% 25,560

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: گریس لین ویرایش: -
مترجم: نوشین ابراهیمی تعداد صفحات: 224
انتشارات: افق وزن: 190
شابک: 9786003530768 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان انگلیسی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این رمان اثری امروزی و ترکیبی از قصه‌ها و حکایت‌های چینی است که شخصیت‌ها و ماجراهای رازآلود دارد. ماه از آسمان دهکده گم می‌شود، اما این موضوع به غیر از رندی برای هیچ‌کس مهم نیست. رندی پسر جوانی است که خدمتکار مهمانخانه‌ای در دهکده است. یکی از روزها، او با قصه‌گوی مرموزی روبه‌رو می‌شود که راهی تازه در زندگی‌اش باز می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گریس لین

گریس لین

در حال حاضر مطلبی درباره گریس لین نویسنده رود پر ستاره آسمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نوشین ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره نوشین ابراهیمی مترجم کتاب رود پر ستاره آسمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نوشین ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید