بنر بالای صفحه
501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها
501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها 501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها

فروش ویژه

کتاب 501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها

معرفی کتاب 501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها

(4)
کتاب 501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها (از تولد تا 18 سالگی)، اثر رابرت دی.رمزی ، با ترجمه حسن نصیرنیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 35,000 26%

25,900

35,000 26% 25,900

محصولات مرتبط

(4)
19%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
19%
(5)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار نویسنده

  • فصل اول: فرزندان زیر 7 سال

  • فصل دوم: فرزندان 7، 8 و 9 ساله

  • فصل سوم : فرزندان10، 11، 12 ساله

  • فصل چهارم: فرزندان 13، 14، 15 ساله

  • فصل پنجم: فرزندان 16، 17، 18 ساله و بزرگ تر

مشخصات محصول

نویسنده: رابرت دی.رمزی ویرایش: -
مترجم: حسن نصیرنیا تعداد صفحات: 128
انتشارات: قدیانی وزن: 180
شابک: 9789645366146 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

هیچ مادر یا پدری نمی تواند همه ی وظایف خود را در برابر فرزندش به درستی انجام دهد. اما هر مادر یا پدری می تواند بسیاری کارهای درست و مناسب انجام دهد تا در فرزندش احساس “خود ارزشمندی” به وجود آورد. شما می توانید از طریق مراقبت، گوش دادن، ستودن، قوت قلب بخشیدن، دلگرم کردن و جدی گرفتن فرزند خود، به او عزت نفس ببخشید و انسانی کامیاب از وی بسازید. پیشنهادهایی که در این کتاب می آیند، شما را به جاده ی منتهی به این مقصود رهنمون می شوند. چرا اکنون این سفر را آغاز نکنید؟

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

۴۱. چیزهای عجیب و خنده داری را که فرزندتان می گوید، یادداشت کنید. گوش کردن این گفته ها در آینده، سال ها خانواده ی شما را سرگرم خواهد کرد.


۴۲. مطمئن شوید که فرزندتان را در خواندن همه ی کتاب هایش (کتاب های ویژه ی کودکان) همراهی کنید. هر دو شما در سال های آینده از این کار لذت خواهید برد.


۴۳. کارها و فعالیت های روزانه را به رسمیت بشناسید. آنها به فرزند شما احساس امنیت خاطر می دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابرت دی.رمزی

رابرت دی.رمزی

در حال حاضر مطلبی درباره رابرت دی.رمزی نویسنده 501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسن نصیرنیا

در حال حاضر مطلبی درباره حسن نصیرنیا مترجم کتاب 501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسن نصیرنیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید