بنر بالای صفحه
گمشده شهرزاد
گمشده شهرزاد گمشده شهرزاد

فروش ویژه

کتاب گمشده شهرزاد

معرفی کتاب گمشده شهرزاد

(5)
کتاب گمشده شهرزاد (رمان هایی که باید خواند)، اثر سوزان فلچر ، با ترجمه حسین ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 249,000 26%

184,260

249,000 26% 184,260
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برگزیدگان برترین ها آمریکا مجله اسکول لایبرری

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
1%
(2)
19%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
(4)
3%
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: سوزان فلچر ویرایش: -
مترجم: حسین ابراهیمی تعداد صفحات: 371
انتشارات: پیدایش وزن: 383
شابک: 9786002960283 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گمشده شهرزاد اثر سوزان فلچر و ترجمه حسین ابراهیمی (الوند) است. رمان گمشده شهرزاد از مجموعه رمان‌هایی که باید خواند برای گروه سنی نوجوان 12+ سال منتشر شده است.


سوزان فلچر نویسنده آمریکایی کتاب، ماجرای شهرزاد قصه‌گو و هزار و یک شب قصه گفتنش برای نجات جان دختران را آغازی برای نوشتن رمانش می‌داند. او جذب شخصیت شهرزاد شده و با تحقیق در این باره به نوشتن رمان گمشده شهرزاد پرداخته است.


گمشده ... شهرزاد داستان شهرزاد قصه‌گوست؛ هزار و یک شب تمام شده و شهرزاد قصه جدیدی برای سلطان ندارد. و داستان مرجان شروع می‌شود؛ مرجان باید مخفیانه راهی بازار شود و قصه پیدا کند. این بار مرجان دختری نه چندان زیبا که پایش می‌لنگد؛ راوی قصه می‌شود.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

در قصه‌های قدیمی، گاه ضعیف‌ترین موجودات به چنان نیرویی دست می‌یابند که کسی انتظارش نداد؛ مثلا موشی جان شیری را نجات می‌دهد. اما این فقط ابتکار قصه‌گو برای جذب مخاطبانش نیست. این موضوع گاه واقعا اتفاق می‌افتد.


نویسنده این رمان در کنار روایت داستان شهرزاد قصه‌گو، داستان مرجان دختری نه چندان زیبا كه یك پایش می‌لنگد را از زبان خود مرجان تعریف می‌کند. داستانی كه سحر كلمات و قصه‌های پر راز، آن را سرشار از معانی مختلف كرده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوزان فلچر

سوزان فلچر

در حال حاضر مطلبی درباره سوزان فلچر نویسنده گمشده شهرزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین ابراهیمی مترجم کتاب گمشده شهرزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید