پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج
پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج

فروش ویژه

کتاب پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج

معرفی کتاب پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج

(2)
کتاب پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج، اثر آیزاک لیپنیتسکی ، با ترجمه محمد خیرخواه ثابت قدم ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 26%

118,400

160,000 26% 118,400

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آیزاک لیپنیتسکی ویرایش: -
مترجم: محمد خیرخواه ثابت قدم تعداد صفحات: 272
انتشارات: شباهنگ وزن: 430
شابک: 9786001301346 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

از کتاب «پرسشهائی درباره تئوری مدرن شطرنج» به‌عنوان شاهکار گمشده ادبیات شطرنج شوروی یاد می‌کنند. کتاب توسط قهرمان دو دوره (1949 و 1956) شطرنج اُکراین نوشته شده است، که در سال 1956 و در اتحاد جماهیر شوروی سابق به چاپ رسیده است. این کتاب طبق نظر اساتید شطرنج شوروی، یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌های شطرنج در قرن بیستم بوده است، که تاکنون به زبان انگلیسی و فارسی برگرداننده نشده بود.
این کتاب به شکلی ویرایش شده است که به‌کارگیری آن در قرن بیست و یکم مفید واقع شود، و براي اولیّن بار به زبان فارسی ترجمه شده است. آیزاك لیپنیتسکی علاوه بر تئوریسینی بزرگ و مربی حرفه‌ای یکی از بازیکنان مطرح شطرنج شوروی بعد از جنگ جهانی دوم بود. توانایی او در حدی بود که بازیکنان قدرتمندی هم‌چون کرس، اِسمیسلوف، پتِروسیان، کُوتوف، آورباخ، بُوندارِفسکی، گِلر، فورمَن، آرُونین، سوئیتین، کان و واسیُوکوف از او شکست سنگینی خورده بودند.
بی‌شک اگر او به طرز غم‌انگیزی در سال 1959 و در سن 36 سالگی، در اثر نوعی بیماری خونی (پُلیسیتْمی) جان نمی‌سپرد، اکنون به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شطرنج‌بازان معاصر شناخته می‌شد.


• شاهکار گمشده و اَبَر کتاب ادبیات شطرنج شوروی
• حلقه گمشده بین کتاب «سیستم من» نیمزوویچ و شطرنج امروز
• نسخه به‌روز شده و مناسب برای استفاده در قرن 21


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آیزاک لیپنیتسکی

آیزاک لیپنیتسکی

در حال حاضر مطلبی درباره آیزاک لیپنیتسکی نویسنده پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد خیرخواه ثابت قدم

در حال حاضر مطلبی درباره محمد خیرخواه ثابت قدم مترجم کتاب پرسش هایی درباره تئوری مدرن شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد خیرخواه ثابت قدم

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید