بنر بالای صفحه
قوانین زبان بدن
قوانین زبان بدن

فروش ویژه

کتاب قوانین زبان بدن

معرفی کتاب قوانین زبان بدن

(4)
کتاب قوانین زبان بدن (کلیدهای مدیریت زندگی)، اثر جودی جیمز ، با ترجمه حسان صادقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات صابرین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 3,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 21%

173,800

220,000 21% 173,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

مدیریت و سازماندهی ارتباط غیرکلامی مشاور مدیر معلم دوم

محصولات مرتبط

(5)
22%
فروش ویژه
(4)
19%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب قوانین زبان بدن اثر جوذی جیمز ترجمه حسان صادقی نشر صابرین منتشر شده است
    در كتاب" قوانين زبان بدن" مجموعه راهنمايی ها و شناختی است كه درباره بدن و علائم غيركلامی بايد بدانيد. نويسنده از بزگ‌ترين كارشناسان اين گرايش از روان‌شناسی، در اين كتاب میخواهد رازهای اين علم را به شما بياموزد.
    زبان بدن رساترين، شاعرانه‌ترين، فاش‌كننده‌ترين و مهم‌ترين شكل از ارتباط بوده و به عنوان يك شاخه از روانشناسي رفتار، فريبنده، هيجان‌انگيز، جذاب و سرگرم‌كننده نيز هست و در عين حال مي‌تواند شما را شگفت‌‌زده كند. به عنوان يك شكل ارتباطي، زبان بدن شامل
...
  • بيش از پنجاه درصد ادراك شناختي در پيام‌هاي رودررو است،  ولي ما آن را دست كم مي‌گيريم. ما با ايجاد و مشخص كردن زبان بدن خود و در نهايت خلق تصوير واقعي از خويش، ديگر به اطرافيانمان اجازه نخواهيم داد كه در شناخت ما و درك توانايي‌ها و مهارت‌هايمان دچار اشتباه يا سوءتفاهم شويم، اگرچه خود زبان بدن هم موضوعي پيچيده است و در بسياري از دستورات و قوانين آن، كه در حال حاضر كاربرد دارند، كاملاً غلط است.

مشخصات محصول

نویسنده: جودی جیمز ویرایش: -
مترجم: حسان صادقی تعداد صفحات: 308
انتشارات: صابرین وزن: 350
شابک: 9789642785520 تیراژ: 3000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این کتاب به مطالعه نشانه‌های روان‌شناختی علائم بدنی پرداخته می‌شود. شناخت این علائم به مخاطب کمک می‌کند درک مناسبی از نشانه‌های غیرکلامی پیدا کند. مخاطب حقایق بسیاری را درباره حیوانات و غرایز طبیعی انسان و نحوه تاثیرگذاری آن‌ها بر زبان بدن را فرا می‌گیرد. این کتاب به مخاطب می‌آموزد تا درک قدرتمندی نسبت به فرایند ارتباط پیدا کند و بتواند در خواندن و انتقال پیام‌های غیرکلامی تاثیرگذار باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جودی جیمز

جودی جیمز

در حال حاضر مطلبی درباره جودی جیمز نویسنده قوانین زبان بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسان صادقی

در حال حاضر مطلبی درباره حسان صادقی مترجم کتاب قوانین زبان بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسان صادقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید