بنر بالای صفحه
پژوهش های کارآگاهی
پژوهش های کارآگاهی پژوهش های کارآگاهی

کتاب پژوهش های کارآگاهی

معرفی کتاب پژوهش های کارآگاهی

(2)
کتاب پژوهش های کارآگاهی (چگونه پژوهش بیاموزیم؟ 4)، اثر الیزابت اسنوک هریس ، با ترجمه رضا روحانی - فریبا شریفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات دیبایه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پژوهش اسناد و مدارک معلم دوم اول کتابهای روش تحقیق و آمار

محصولات مرتبط

(6)
23%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: الیزابت اسنوک هریس ویرایش: -
مترجم: رضا روحانی - فریبا شریفی تعداد صفحات: 112
انتشارات: دیبایه وزن: 265
شابک: 9786002120625 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1394
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بررسی صحنه های جرم و جنایت)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

آزمایش‌ها و موضوع‌های پژوهشی که در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شوید، همان روش‌های علمی هستند که کارآگاهان جرم‌شناس، در محل حادثه برای گردآوری مدارک و شواهد به کار می‌برند. با این تفاوت که جنایتی اتفاق نیفتاده است و مخاطب تحت فشاری که پلیس هنگام وقوع جرم قرار می‌گیرد نیست. با به‌کارگیری این روش‌ها و استفاده از ابزارهایی ساده، مخاطب می‌تواند نحوه پخش شدن خون، انگشت‌نگاری، نحوه تشخیص انواع جوهر خودکار، نحوه شکستن برخی اشیاء و بسیاری موارد دیگر را آزمایش کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الیزابت اسنوک هریس

الیزابت اسنوک هریس

در حال حاضر مطلبی درباره الیزابت اسنوک هریس نویسنده پژوهش های کارآگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رضا روحانی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا روحانی مترجم کتاب پژوهش های کارآگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا روحانی

فریبا شریفی

در حال حاضر مطلبی درباره فریبا شریفی مترجم کتاب پژوهش های کارآگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریبا شریفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید