بنر بالای صفحه
کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز
کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز

فروش ویژه

کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز

معرفی کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز

(2)
کتاب های دامیز (رژیم جی.ال:رژیم غذایی بر پایه ی اندازه ی گلوکز)، اثر نایجل دنبی - سو بایک ، با ترجمه عزیزالله سمیعی - سعید گرامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 26%

44,400

60,000 26% 44,400

محصولات مرتبط

(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
6%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
12%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: نایجل دنبی - سو بایک ویرایش: -
مترجم: عزیزالله سمیعی - سعید گرامی تعداد صفحات: 232
انتشارات: آوند دانش وزن: 256
شابک: 9786007022511 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رژیم غذایی کم کربوهیدرات،نمایه گلیسمی،رژیم لاغری،دستورالعمل های آشپزی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

امروزه انسان‌ها به دنبال برنامه غذایی سالمی هستند تا تناسب‌اندام خود را حفظ کنند. مخاطب می‌تواند با استفاده از این کتاب و خوردن غذاهای ارائه شده در آن وزن خود را کنترل و سلامتی‌اش را بهبود بخشد. نویسندگان متخصص این کتاب اساس علمی برنامه‌های غذایی «جی.ال» را توضیح داده و به مخاطب کمک می‌کنند قوانین این رژیم را وارد زندگی روزمره‌شان بکنند. همچنین هفتاد دستور غذایی این رژیم در این کتاب ارائه شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نایجل دنبی

نایجل دنبی

در حال حاضر مطلبی درباره نایجل دنبی نویسنده کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


سو بایک

سو بایک

در حال حاضر مطلبی درباره سو بایک نویسنده کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عزیزالله سمیعی

در حال حاضر مطلبی درباره عزیزالله سمیعی مترجم کتاب کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عزیزالله سمیعی

سعید گرامی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید گرامی مترجم کتاب کتاب های دامیز رژیم جی ال رژیم غذایی بر پایه اندازه گلوکز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید گرامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید