بنر بالای صفحه
موهبت کامل نبودن نشر صابرین
موهبت کامل نبودن نشر صابرین

فروش ویژه

کتاب موهبت کامل نبودن نشر صابرین

معرفی کتاب موهبت کامل نبودن نشر صابرین

(2)
کتاب موهبت کامل نبودن:رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی (کلیدهای مدیریت زندگی)، اثر برنی براون ، با ترجمه اکرم کرمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات صابرین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 21%

98,750

125,000 21% 98,750

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
12%
قیمت قبل
(3)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب موهبت کامل نبودن اثر برنی براون ترجمه اکرم کرمی نشر صابرین منتشر شده است 
    رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی

    کتاب موهبت کامل نبودن به پرسش‌هایی پیرامون زندگی با تمام وجود پاسخ می‌دهد: چگونه می‌توان از موضع اصالت و احساس ارزشمندی با زندگی درگیرشد؟ چگونه می‌توان شجاعت، شفقت و پیوند صمیمانه را در خود پرورش داد تا نقص‌های خود را بپذیریم و دریابیم که هر چه هستیم کافی هستیم و ارزش آن را داریم که عاشق شویم و عشق بورزیم، احساس تعلق کنیم و شاد باشیم؟ زندگی کردن با تمام وجود یعنی اینکه از موضع ارزشمندی با زندگی درگیر شویم؛ یعنی همگام
...
  • با پرورش شجاعت، شفقت و پیوند، صبح هنگام که از خواب بیدار می‌شویم با خود بگوییم مهم نیست چه کاری انجام می‌دهم و چه مقدار کارِ انجام نشده روی زمین می‌ماند. در هر صورت من کافی هستم. یعنی اینکه شب هنگام که به رختخواب می‌رویم با خود بگوییم: بله، من ناقص، آسیب‌پذیر و گاه نگران هستم، اما هیچ یک از این‌ها این حقیقت را تغییر نمی‌دهند که من شجاع هم هستم و ارزش آن را دارم که عشق و احساس تعلق را تجربه کنم.

مشخصات محصول

نویسنده: برنی براون ویرایش: -
مترجم: اکرم کرمی تعداد صفحات: 165
انتشارات: صابرین وزن: 210
شابک: 9789642785766 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نویسنده در این کتاب به پرسش‌هایی پیرامون زندگی از قبیل: چگونه می‌توان از موضع اصالت و احساس ارزشمندی با زندگی درگیر شد، چگونه می‌توان شجاعت، شفقت و پیوند صمیمانه را در خود پرورش داد تا نقص‌های خود را پذیرفت، پاسخ می‌دهد. در این کتاب مباحثی مانند پرورش اصالت، شفقت، روحیه تاب‌آوری، شادی و شکرگزاری، شهود و ایمان، خلاقیت، بازی و استراحت، آرامش و سکون با مثال توضیح داده شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برنی براون

برنی براون

در حال حاضر مطلبی درباره برنی براون نویسنده موهبت کامل نبودن نشر صابرین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

اکرم کرمی

در حال حاضر مطلبی درباره اکرم کرمی مترجم کتاب موهبت کامل نبودن نشر صابرین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اکرم کرمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید