مفاهیم وسط بازی
مفاهیم وسط بازی مفاهیم وسط بازی

قیمت قبل

کتاب مفاهیم وسط بازی

معرفی کتاب مفاهیم وسط بازی

(2)
کتاب مفاهیم وسط بازی (بررسی 100 ایده مهم وسط بازی)، اثر جان نان ، با ترجمه احسان محمداسماعیل ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 198,000

70,000

  70,000

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان نان ویرایش: -
مترجم: احسان محمداسماعیل تعداد صفحات: 248
انتشارات: شباهنگ وزن: 380
شابک: 9786001301322 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

وسط بازی دشوارترین مرحله شطرنج است. نویسندگان اندکی هستند که ریسک نوشتن کتابی جامع درباره وسط بازی را می‌پذیرند. دکتر جان نان، دکترای ریاضیات، استادبزرگ شطرنج و قهرمان سابق بریتانیا در زمره‌ی نویسندگانی است که با سبک شفاف خود به تشریح 100 ایده‌ی مهم مرحله وسط بازی پرداخته است.
برای هر ایده، وی دو مثال-اکثرا از بازی‌های معاصر- می‌آورد تا روشنگر نکات کلیدی آن ایده باشد. خوانندگان در هر سطحی که باشند از این کتاب بهره خواهند برد، برخی از آنان با مفاهیمی آشنا می‌شوند که تا به حال با آن برخورد نداشته‌اند و بازیکنان پیشرفته‌تر، از کتاب حاضر به‌عنوان دوره‌ای سریع برای مرور دانش وسط بازی خویش استفاده خواهند کرد.
امیدواریم انتشار این کتاب درجه یک، مورد توجه جامعه شطرنج ایران قرار گیرد.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان نان

جان نان

در حال حاضر مطلبی درباره جان نان نویسنده مفاهیم وسط بازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احسان محمداسماعیل

در حال حاضر مطلبی درباره احسان محمداسماعیل مترجم کتاب مفاهیم وسط بازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احسان محمداسماعیل

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید