بنر بالای صفحه
پژوهش چین 1
پژوهش چین 1

کتاب پژوهش چین 1

معرفی کتاب پژوهش چین 1

(2)
کتاب پژوهش چین 1، اثر ت.کالین.کمبل - توماس کمبل ، با ترجمه آرش حسینیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات مثلث ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای روش تحقیق و آمار

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
16%
فروش ویژه
(2)
19%
(1)
6%
(6)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب به زبانی نوشته شده که مطالبش برای افراد غیرمتخصص نیز قابل فهم باشد. نویسنده به بررسی ارتباط بین نوع تغذیه و ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله سرطان‌ها، دیابت، بیماری قلبی و چاقی پرداخته است و در این راستا، از نتایج «پژوهش چین» نیز بهره گرفته است. 
    منظور از«پژوهش چین»، مجموعه تحقیقات گسترده‌ای ‌است که طی چند دهه بر روی مناطق روستایی چین و مقایسه‌ی نوع تغذیه‌ و بیماری‌های آنها با کشورهای غربی از جمله ایالات متحد صورت گرفته است.
    جدا از اصرار بی‌پشتوانه‌ی نویسنده به برتری رژیم «مطلقاً» گیاهی بردیگر رژیم‌ها، که در جای جای متن
...
  • به چشم می‌خورد، این کتاب حاوی نکات بسیار ارزشمندی در رابطه با تفاوت‌های پروتئین حیوانی و گیاهی، نوع ارتباط بیماری‌ها با تغذیه، ضعف‌های شیوه‌های کنونی پژوهش در علوم تغذیه، و همینطور پرده‌برداری از مافیای صنایع غذایی/دارویی/ دانشگاه/ رسانه/ و نظام بهداشت و درمان است. اگرچه روی سخن نویسنده در این کتاب جوامع غربی به ویژه ایالات متحد بوده است، اما وضع جامعه‌ی ما نیز از بسیاری جهات بی‌شباهت به وضعیت آنها نیست- شباهت‌هایی که با گسترش روزافزون مناسبات سرمایه‌داری در ایران روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.

مشخصات محصول

نویسنده: ت.کالین.کمبل - توماس کمبل ویرایش: -
مترجم: آرش حسینیان تعداد صفحات: 384
انتشارات: مثلث وزن: 437
شابک: 9789648496932 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ت.کالین.کمبل

ت.کالین.کمبل

در حال حاضر مطلبی درباره ت.کالین.کمبل نویسنده پژوهش چین 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


توماس کمبل

توماس کمبل

در حال حاضر مطلبی درباره توماس کمبل نویسنده پژوهش چین 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آرش حسینیان

در حال حاضر مطلبی درباره آرش حسینیان مترجم کتاب پژوهش چین 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرش حسینیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید