بنر بالای صفحه
بارباپاپا 8
بارباپاپا 8 بارباپاپا 8

فروش ویژه

کتاب بارباپاپا 8

معرفی کتاب بارباپاپا 8

(2)
کتاب بارباپاپا 8 (تآتر بارباپاپا)،(گلاسه)، اثر آنت تیزون ، با ترجمه تارا سالک ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات کلام ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 23%

53,900

70,000 23% 53,900

محصولات مرتبط

(4)
23%
(4)
23%
(2)
23%
(5)
23%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
23%
(2)
23%
(2)
23%
(2)
23%
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: آنت تیزون ویرایش: -
مترجم: تارا سالک تعداد صفحات: 36
انتشارات: کلام وزن: 60
شابک: 9786005482836 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های تخیلی،گروه سنی:ب(7تا9سال)،تصویرگر:تالوس تیلور)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنت تیزون

آنت تیزون

در حال حاضر مطلبی درباره آنت تیزون نویسنده بارباپاپا 8 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

تارا سالک

در حال حاضر مطلبی درباره تارا سالک مترجم کتاب بارباپاپا 8 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

تارا سالک

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید