بنر بالای صفحه
راهنمای نگارش تاریخ
راهنمای نگارش تاریخ

فروش ویژه

کتاب راهنمای نگارش تاریخ

معرفی کتاب راهنمای نگارش تاریخ

(2)
کتاب راهنمای نگارش تاریخ، اثر مری لین رامپولا ، با ترجمه لی لا سازگار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات آگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 330 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 88,000 29%

62,480

88,000 29% 62,480

محصولات مرتبط

(4)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب راهنمای نگارش تاریخ اثر مری لین رامپولا مترجم لیلا سازگار نشر آگاه منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: مری لین رامپولا ویرایش: -
مترجم: لی لا سازگار تعداد صفحات: 214
انتشارات: آگاه وزن: 210
شابک: 9789644163494 تیراژ: 330
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مری لین رامپولا

مری لین رامپولا

در حال حاضر مطلبی درباره مری لین رامپولا نویسنده راهنمای نگارش تاریخ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لی لا سازگار

در حال حاضر مطلبی درباره لی لا سازگار مترجم کتاب راهنمای نگارش تاریخ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لی لا سازگار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید