بنر بالای صفحه
درآمدی به روایت شناسی
درآمدی به روایت شناسی درآمدی به روایت شناسی

فروش ویژه

کتاب درآمدی به روایت شناسی

معرفی کتاب درآمدی به روایت شناسی

(5)
کتاب درآمدی به روایت شناسی رولان بارت،تزوتان تودوروف... (زبان و ادبیات61)، اثر رولان بارت و.. ، با ترجمه هوشنگ رهنما ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات هرمس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 72,000 22%

56,160

72,000 22% 56,160

محصولات مرتبط

(5)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
19%
(4)
18%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
12%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رولان بارت و.. ویرایش: -
مترجم: هوشنگ رهنما تعداد صفحات: 152
انتشارات: هرمس وزن: 155
شابک: 9789643632960 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گردآور:هوشنگ رهنما)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رولان بارت و..

رولان بارت و..

در حال حاضر مطلبی درباره رولان بارت و.. نویسنده درآمدی به روایت شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هوشنگ رهنما

در حال حاضر مطلبی درباره هوشنگ رهنما مترجم کتاب درآمدی به روایت شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هوشنگ رهنما

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید