نوروز1403
مزداپرستی در ایران قدیم
مزداپرستی در ایران قدیم مزداپرستی در ایران قدیم

کتاب مزداپرستی در ایران قدیم

معرفی کتاب مزداپرستی در ایران قدیم

(2)
کتاب مزداپرستی در ایران قدیم (تحقیقات درباب کیش زرتشتی ایران باستان)، اثر آرتور کریستین سن ، با ترجمه ذبیح الله صفا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات هیرمند ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

کتاب های مرتبط

(5)
16%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
2%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آرتور کریستین سن ویرایش: -
مترجم: ذبیح الله صفا تعداد صفحات: 132
انتشارات: هیرمند وزن: 160
شابک: 9789645521330 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1395
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرتور کریستین سن

آرتور کریستین سن

در حال حاضر مطلبی درباره آرتور کریستین سن نویسنده مزداپرستی در ایران قدیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ذبیح الله صفا

در حال حاضر مطلبی درباره ذبیح الله صفا مترجم کتاب مزداپرستی در ایران قدیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ذبیح الله صفا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید