بنر بالای صفحه
مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه
مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه

فروش ویژه

کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه

معرفی کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه

(4)
کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی، اثر علی تقی پور ظهیر ، با ترجمه مترجم رضا عبدی - غلامرضا چلبیانلو - افسانه جوربنیان - سمیه جاویدفر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات آگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 155,000 29%

110,050

155,000 29% 110,050

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
1%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی اثر علی تقی پورظهیر نشر آگاه منتشر شده است. 

مشخصات محصول

نویسنده: علی تقی پور ظهیر ویرایش: -
مترجم: مترجم رضا عبدی - غلامرضا چلبیانلو - افسانه جوربنیان - سمیه جاویدفر تعداد صفحات: 232
انتشارات: آگاه وزن: 290
شابک: 9789643290009 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1402
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی تقی پور ظهیر

علی تقی پور ظهیر

در حال حاضر مطلبی درباره علی تقی پور ظهیر نویسنده مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم رضا عبدی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم رضا عبدی مترجم کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم رضا عبدی

غلامرضا چلبیانلو

در حال حاضر مطلبی درباره غلامرضا چلبیانلو مترجم کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

غلامرضا چلبیانلو

افسانه جوربنیان

در حال حاضر مطلبی درباره افسانه جوربنیان مترجم کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افسانه جوربنیان

سمیه جاویدفر

در حال حاضر مطلبی درباره سمیه جاویدفر مترجم کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی نشر آگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سمیه جاویدفر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید