بنر بالای صفحه
مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی
مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی

فروش ویژه

کتاب مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی

معرفی کتاب مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی

(2)
کتاب مجموعه پیشگیری از اعتیاد، اثر علیرضا جزایری - لیلا سلیمانی نیا ، با ترجمه مترجم فاطمه موسوی - زیلا عبداله پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 185,000 24%

140,600

185,000 24% 140,600

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مجموعه پیشگیری از اعتیاد اثر علی جزایری ، لیلا سلیمانی نیا نشر دانژه منتشر شده است
      در هر دفتر از مجموعة 15جلدی پیشگیری از اعتیاد به یکی از مواد نظیرکوکائین، تریاک، کراک، شیشه، هروئین، حشیش، اکستازی و...اختصاص یافته که از جنبه های مختلف به بررسی مواد مزبور پرداخته است درنگارش این مجموعه سعی شده مطالب کاملاً شفاف و به گونه ای ملموس و قابل استفاده عموم باشد.

مشخصات محصول

نویسنده: علیرضا جزایری - لیلا سلیمانی نیا ویرایش: -
مترجم: مترجم فاطمه موسوی - زیلا عبداله پور تعداد صفحات: 336
انتشارات: دانژه وزن: 375
شابک: 9786002501325 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مصرف مواد روان‌گردان در نوجوانان با نگرش‌های غلطی که نسبت به آن دارند ، ارتباط مستقیم دارد و لازم است هم نوجوانان و هم والدین با حقایق علمی این مواد آشنا شوند. در این اثر پانزده نوع ماده مخدر ؛ نظیر کوکائین، تریاک، کراک، هروئین، حشیش، اکستازی و شیشه معرفی و اثرات مصرف آنها تشریح شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علیرضا جزایری

علیرضا جزایری

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا جزایری نویسنده مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


لیلا سلیمانی نیا

لیلا سلیمانی نیا

در حال حاضر مطلبی درباره لیلا سلیمانی نیا نویسنده مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم فاطمه موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم فاطمه موسوی مترجم کتاب مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم فاطمه موسوی

زیلا عبداله پور

در حال حاضر مطلبی درباره زیلا عبداله پور مترجم کتاب مجموعه پیشگیری از اعتیاد قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زیلا عبداله پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید