بنر بالای صفحه
کتاب های دامیز شطرنج
کتاب های دامیز شطرنج

فروش ویژه

کتاب های دامیز شطرنج

معرفی کتاب های دامیز شطرنج

(2)
کتاب های دامیز (شطرنج)، اثر جیمز اید ، با ترجمه هنگامه خدابنده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 400,000 21%

316,000

400,000 21% 316,000

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جیمز اید ویرایش: -
مترجم: هنگامه خدابنده تعداد صفحات: 368
انتشارات: آوند دانش وزن: 540
شابک: 9786007022757 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در اثر پیش رو بیان می‌شود شطرنج بهترین بازی ‌ای است که انسان ابداع کرده است. در این کتاب قواعد و ریزه‌کاری‌های بازی شطرنج از جنبه‌های مختلف توضیح داده شده است. زمان و لوازم بازی از عناصر مهم این بازی(ورزش) هستند. با مطالعه بخش‌های شش گانه کتاب می‌توان با مبانی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها و اصطلاحات شطرنج آشنا شد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیمز اید

جیمز اید

در حال حاضر مطلبی درباره جیمز اید نویسنده کتاب های دامیز شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هنگامه خدابنده

در حال حاضر مطلبی درباره هنگامه خدابنده مترجم کتاب کتاب های دامیز شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هنگامه خدابنده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید