بنر بالای صفحه
داغ عشق
داغ عشق

فروش ویژه

کتاب داغ عشق

معرفی کتاب داغ عشق

(2)
کتاب داغ عشق، اثر منیر مهریزی مقدم ، با ترجمه مترجم مهدی غبرائی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شادان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 360,000 26%

266,400

360,000 26% 266,400

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب داغ عشق نشر شادان نویسنده مهریزی مقدم منتشر شد
    کتاب «داغ عشق» نمایان‌گر سفری است به نام زندگی که خوشبختی در آن نیازی به موکول شدن به آینده ندارد. همین سفر یک روزه، مربوط به امروز که بخشی از خوشبختی بلندمدت ماست و نباید به رسیدن به فلان نقطه، آن مدرک تحصیلی، فلان شغل یا موارد دیگر موکول شود. نویسنده ترسیم‏‌کننده این سفر است با شخصیت‏‌هایی که می‏‌آفریند و می‏‌دانم همانند دیگر آثارش، مخاطب خود را راضی خواهد کرد.

مشخصات محصول

نویسنده: منیر مهریزی مقدم ویرایش: -
مترجم: مترجم مهدی غبرائی تعداد صفحات: 542
انتشارات: شادان وزن: 600
شابک: 9786007368343 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

منیر مهریزی مقدم

منیر مهریزی مقدم

در حال حاضر مطلبی درباره منیر مهریزی مقدم نویسنده داغ عشق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهدی غبرائی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهدی غبرائی مترجم کتاب داغ عشق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهدی غبرائی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید