بنر بالای صفحه
فرهنگ نامهای ایرانی نشر نگاه
فرهنگ نامهای ایرانی نشر نگاه

فروش ویژه

کتاب فرهنگ نامهای ایرانی نشر نگاه

معرفی کتاب فرهنگ نامهای ایرانی نشر نگاه

(4)
کتاب فرهنگ نامهای ایرانی، اثر فریده دانایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 165,000 21%

130,350

165,000 21% 130,350

محصولات مرتبط

(4)
19%
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فریده دانایی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 292
انتشارات: نگاه وزن: 343
شابک: 9782000061212 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب فرهنگ نامهای ایرانی مجموعه‌ای از نام‌های اصیل ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این کتاب بیش از ۳٠٠٠ نام همراه با معنی و ریشه فرهنگی و تاریخی گردآوری شده و با تفکیک جنسیت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. در این کتاب تلاش شده است تا با توجه به تنوع فرهنگی ایران، مجموعه‌ای از اسامی رایج با معنی قرار بگیرد. خرید و مطالعه این کتاب به شما در انتخاب نام شایسته برای فرزندانتان کمک می‌کند.


 


معرفی کتاب فرهنگ نامهای ایرانی


 


ایران با فرهنگ غنی و اقوامش شناخته می‌شود. این سرزمین از دریای خزر تا خلیج فارس ... زادگاه مردمانی از قوم لر، کورد، بلوچ و آذری بوده و نام‌های ماندگاری در قلب تاریخش نهفته است. کتاب فرهنگ نامهای ایرانی بیشتر از ۳٠٠ نام محبوب و رایج را گردآوری کرده و به ترتیب حروف الفبا و همراه با معنی در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. این کتاب شامل نام‌هایی است که در ثبت‌احوال ایران پذیرفته می‌شوند. خرید کتاب فرهنگ نام های ایرانی به پدر و مادرها توصیه می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فریده دانایی

فریده دانایی

در حال حاضر مطلبی درباره فریده دانایی نویسنده فرهنگ نامهای ایرانی نشر نگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید