بنر بالای صفحه
قصه های این وری
قصه های این وری

فروش ویژه

کتاب قصه های این وری

معرفی کتاب قصه های این وری

(2)
کتاب قصه های این وری (مجموعه داستان طنز)، اثر علی مهر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 22,000 21%

17,380

22,000 21% 17,380

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
19%
(1)
12%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
19%

مشخصات محصول

نویسنده: علی مهر ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 108
انتشارات: سوره مهر وزن: 133
شابک: 9786000300432 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مجموعه داستان طنز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

طوطی بازهم تعارف کرد ولی بالاخره با اصرار زیاد بازرگان گفت «من چیزی نمی خواهم. آخر من طوطی ام و شلوار جین یا عطر چارلی به دردم نمی خورد. فقط اگر خواستی به جای سوغات سلام مرا به طوطی هایی که بالای درخت های کیش می بینی برسان و بگو شکرقند گفت ‘روا باشد شما در آن جنگل های خرم از این درخت به آن درخت بپرید و آواز بخوانید و من در اینجا در کنج قفس افسرده حال روزگار بگذرانم؟ ’» راستی یادم رفت بگویم که بازرگان آدم باسوادی بود. مدرسه رفته بود و قصهٔ «طوطی و بازرگان» مولوی را در کتاب های درسی خوانده بود. به همین دلیل با شنیدن درخواست طوطی بلافاصله نقشهٔ او را فهمید ... اما به روی خود نیاورد و گفت «فقط همین؟ اینکه چیزی نیست. حتماً می گویم.» بعد نگاهی به ساعتش کرد و گفت «آخ! دیرم شد. نیم ساعت دیگر هواپیما پرواز می کند.» کیف سامسونتش را برداشت خداحافظی کرد و رفت.  فردای آن روز بازرگان برای چند معاملهٔ نان و آب دار قدم زنان به طرف بازار کیش می رفت. اتفاقاً از خیابانی می گذشت که دو طرفش دو ردیف درخت بود و از قضا تعدادی طوطی روی درخت ها نشسته بودند. بازرگان حواسش به آن ها نبود و داشت به راه خودش می رفت که یکی از طوطی ها صدا زد «آهای بازرگان پیامی از شکرقند برای ما نداری؟» (دربارهٔ اینکه چطور آن طوطی ها فهمیده بودند بازرگان یک طوطی در خانه دارد که اسمش شکرقند است حدس های مختلفی می توان زد مثلاً شاید هنگامی که بازرگان طوطی را در سفرهای قبل از مغازه خریده بود این طوطی ها روی درختی که روبه روی آن مغازه بود نشسته بودند و بازرگان به محض خارج شدن از مغازه همراه با طوطی تازه خریداری شده با ذوق زدگی گفته بود چه طوطی بانمکی! اسمش را می گذارم شکرقند.) بازرگان گفت «نه.» طوطی گفت «هیچی؟» بازرگان کمی فکر کرد و یک دفعه یادش آمد و گفت «آها شکرقند چیز خاصی نگفت. فقط گفت اگر آن طرف ها طوطی هایی دیدی بهشان بگو جای شما خالی!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی مهر

علی مهر

در حال حاضر مطلبی درباره علی مهر نویسنده قصه های این وری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید