بنر بالای صفحه
دختری در قطار نشر کوله پشتی
دختری در قطار نشر کوله پشتی

قیمت قبل

کتاب دختری در قطار نشر کوله پشتی

معرفی کتاب دختری در قطار نشر کوله پشتی

(2)
کتاب دختری در قطار، اثر پائولا هاوکینز ، با ترجمه علی قانع ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 220,000

145,000

  145,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها برگزیدگان داستان‌های انگلیسی قرن 20م

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
(4)
16%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب دختری در قطار اثر پادولا هاو کینز  ترجمه علی قانع  نشر کوله پشتی منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: پائولا هاوکینز ویرایش: -
مترجم: علی قانع تعداد صفحات: 344
انتشارات: کوله پشتی وزن: 390
شابک: 9786008211051 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 20م،پرفروش ترین کتاب سال 2015)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر، با روايتي مدرن، سراغ موضوعي کلاسيک مي‌رود تا اين بار، وحشت و خون را از ميان درد و تروماي زنانه بيرون بکشد. «ريچل» که زني دائم‌الخمر است براي خودش ارزشي قائل نيست؛ ازنظر او زنان فقط از دو وجه قابل‌توجه‌اند: وضعيت ظاهري و نقش مادري‌شان. پس با اين حساب، او که ظاهري معمولي دارد و نازاست، نمي‌تواند موردتوجه مردي واقع شود؛ موهبتي که احتمالاً ازنظر او، زن‌هاي ديگر قصه ـ «آنا» و «مگان» ـ از آن بهره‌مندند. «ريچل» در عالم مستي سير مي‌کند و گاه قادر به تفکيک و تشخيص حوادث واقعي از دنياي ذهني‌اش نيست و اين مسئله شخصيت او را ... پيچيده‌تر مي‌کند. اين رمان درواقع، ماجراي سه زن را از زاويه ديد هر يک از آن‌ها بازگو مي‌کند و همچون اثري سينمايي، مخاطب را در تعليق نگه مي‌دارد. تلفيق فضاي معمايي و جنايي با دغدغه‌هاي زناشويي و نگراني‌هاي زنان در مسائلي چون خيانت و ازدواج، نکته‌هاي اجتماعي ريزي را درباره زيست زن امروز در جوامع غربي يادآور مي‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پائولا هاوکینز

پائولا هاوکینز

زاده‌ی اوت ۱۹۷۲، در هراره زیمباوه. هاوکینز، که تابعیت بریتانیا را دارد، با رمان «دختری در قطار» در سطح جهانی شناخته شد. پدرِ هاوکینز در رشته‌ی اقتصاد تدریس می‌کرد و برای روزنامه‌ها نیز مقالات اقتصادی می‌نوشت. پائولا هفده ساله بود که راهی شهر لندن شد و در دانشگاه آکسفورد به تحصیل سیاست، اقتصاد و فلسفه پرداخت. او بعدها در قالب همکاری با نشریه تایمز، به کار ژورنالیستی و تحلیل مقولات مالی اقدام و سپس با تعدادی از ناشران همکاری کرد. در همان مقاطع زمانی بود که کتابی با سرفصل‌ها و پیشنهادهای مالی برای زنان و با عنوان «الهه‌ی پول» نوشت.

تلاش‌های بعدی هاوکینز داستان‌هایی بود که عموماً مضامینی احساسی و رگه‌هایی از طنز خام داشتند و هیچ‌کدام موفقیتی برای این نویسنده رقم نزدند تا اینکه تصمیم گرفت اثری پخته‌تر و منطبق با استانداردهای جدی‌تری بنویسد. «دختری در قطار» محصول همین تلاش بود که در سال ۲۰۱۵ پرفروش‌ترین کتاب سال شد. هاوکینز شش‌ماه تمام برای نوشتن این رمان وقت گذاشت؛ اقدامی که او را در تنگنای مالی قرار داد؛ ولی توفیق خیره‌کننده‌ی کتاب، سختی‌های نگارشش را به دست فراموشی سپرد.

پائولا هاوکینز این روزها در جنوب لندن زندگی می‌کند و ادبیات همچنان دغدغه‌ی مشتاقانه‌ی اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی قانع

در حال حاضر مطلبی درباره علی قانع مترجم کتاب دختری در قطار نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی قانع

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید