دایره المعارف مصور بدن انسان
دایره المعارف مصور بدن انسان دایره المعارف مصور بدن انسان

کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان

معرفی کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان

(5)
کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان (گلاسه)، اثر آلیس رابرتز ، با ترجمه مجید بریری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات سایان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

دانشنامه و دایره المعارف مصور

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(5)
20%
(2)
23%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آلیس رابرتز ویرایش: -
مترجم: مجید بریری تعداد صفحات: 440
انتشارات: سایان وزن: 1855
شابک: 9786008269076 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب «دایره المعارف مصور بدن انسان» ، نگاهی دقیق به فرم‌ها و عملکردهای بدن در فیزیولوژی و آناتومی ارائه می‌دهند و نحوه عملکرد بدن و سیستم‌ها و توانایی‌های شگفت‌انگیز آن را نشان می‌دهند.

برای درک بدن انسان مدرن ما، این کتاب ابتدا به اجداد ما و چگونگی شکل گیری آناتومی ما توسط تکامل هومو ساپینس میپردازد. به واسطه این کتاب بیاموزید که چگونه می توانیم تکامل را در DNA خود و عملکردهای DNA مشاهده کنیم. در مورد چیزهایی که فقط با میکروسکوپ و سایر ماشین‌های تصویربرداری خاص می‌توانید ببینید، بخوانید، مانند ساختار سلولی، مسیرهای حرکتی در مغز و عنبیه داخلی. همه این بخش‌ها با هم کار می‌کنند تا بدن انسان را بسازند. فیزیولوژی بدن ما با جزئیات روشن نوشته شده است. درباره اندام‌ها و سیستم‌هایی که در داخل کار می‌کنند، مانند سیستم‌های قلبی عروقی، گوارشی و عصبی، بیاموزید.

آناتومی زیبای ما را ببینید و نحوه عملکرد اسکلت، ماهیچه ها و رباط ها را بخوانید. این ویرایش دوم شامل جزئیات بیشتری در مورد مفاصل دست و پا است. کتاب «دایره المعارف مصور بدن انسان» شما را از دوران نوزادی تا پیری می برد و نشان می دهد که بدن ما چگونه رشد می کند و تغییر می کند و چه چیزی ممکن است اشتباه باشد.
این راهنمای تصویری از تصاویر و نمودارهای قابل توجهی برای نگاه کردن به بدن پیچیده و شگفت‌انگیز ما استفاده می‌کند. این در قالبی ساده و با توضیحات ساده نوشته شده است تا بهترین نمای کلی از بسیاری از چیزهایی را که ما را انسان می‌سازند به شما ارائه دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلیس رابرتز

آلیس رابرتز

در حال حاضر مطلبی درباره آلیس رابرتز نویسنده دایره المعارف مصور بدن انسان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مجید بریری

در حال حاضر مطلبی درباره مجید بریری مترجم کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مجید بریری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید