بنر بالای صفحه
911 راز زیبایی
911 راز زیبایی

قیمت قبل

کتاب 911 راز زیبایی

معرفی کتاب 911 راز زیبایی

(5)
کتاب 911 راز زیبایی، اثر دیان آیرونز ، با ترجمه فریبا جعفری نمینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 199,900

119,900

  119,900

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
12%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
19%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب 911 راز زیبایی  نشر نسل نواندیش نویسنده جعفری نمینی منتشر شد
    در طول سی و پنج سالی که در صنعت زیبایی و بهداشت مشغول به فعالیت هستم، دریافته‌ام که تمامی مشکلات مربوط به زیبایی به دلیل ناآگاهی خانم‌ها است. بارها برای حل چنین مشکلاتی به من مراجعه شده و در این موارد زمان برای همه بسیار اساسی است.
    «دیانا، در بیست دقیقه کاری کن که ستاره‌ی فیلم، نُه کیلوگرم لاغرتر به نظر برسد.» تازه این بهترین‌شان است! «هی دیانا، چهره‌ی این خانم را چند سال جوان‌تر کن.» بسیار خوب به من بگویید چند سال جوان‌تر تا بگویم این کار به چه مدت زمانی نیاز دارد. «کمک دیانا!
...
  • به زودی شوهر سابقم به دیدنم می‌آید باید در این هفته 5/4 کیلوگرم از وزنم کم کنم یا حداقل به زیبایی گذشته به نظر برسم.» «اوه نه، من امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم دارم و یک جوش گنده تمام صورتم را تحت تأثیر قرار داده است.» «خدای من، من که موهایم را رنگ کرده بودم پس چرا اکنون به رنگ نارنجی روشن در آمده‌اند.»
    من بارها با چنین موقعیت‌هایی و حتی بدتر از آن روبه‌رو شده‌ام و توانسته‌ام اغلب آن‌ها را حل کنم. اکنون نیز برای حل مشکل شما اینجا هستم. امیدوارم از این کتاب نه تنها برای حل مشکلات خاص خود، بلکه جهت بالاتر بودن کیفیت مراقبت‌های بهداشتی که در طول روز به عمل می‌آورید و جذاب نمودن هر چه بیشتر چهره‌تان بهره بگیرید و فواید آن را با دختر، مادر، همکار و دوستتان تقسیم کنید تا بتوانید پول و انرژی بیشتری صرفه‌جویی کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: دیان آیرونز ویرایش: -
مترجم: فریبا جعفری نمینی تعداد صفحات: 346
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 410
شابک: 9789645885807 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیان آیرونز

دیان آیرونز

در حال حاضر مطلبی درباره دیان آیرونز نویسنده 911 راز زیبایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریبا جعفری نمینی

در حال حاضر مطلبی درباره فریبا جعفری نمینی مترجم کتاب 911 راز زیبایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریبا جعفری نمینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید