بنر بالای صفحه
مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان
مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان

فروش ویژه

کتاب مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان

معرفی کتاب مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان

(2)
کتاب مجموعه قصه های شیرین جهان (با شخصیت های حیوان)،(گلاسه)، اثر شاگا هیراتا ، با ترجمه بیژن نامجو - سبا بابایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 29%

90,000

125,000 29% 90,000

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
27%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شاگا هیراتا ویرایش: -
مترجم: بیژن نامجو - سبا بابایی تعداد صفحات: 215
انتشارات: قدیانی وزن: 350
شابک: 9789645362742 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در مجموعه‌ی قصه های شیرین، بیست و یک قصه از میان داستان های معروف دنیا که شخصیت های اصلی آن حیوانات هستند جمع آوری شده و به چاپ رسیده است. در این میان آثار نویسندگانی چون هانس کریستین اندرسن، مارک تواین و شاگاهیراتا به چشم می خورد که با زبانی شیرین و گیرا ترجمه و باز نویسی شده اند. هر یک از داستان های این مجموعه، قبلا به صورت جلدهای مجزا نیز به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. یکی از داستان های خواندنی این مجموعه، سگ عجیب دهکده نوشته‌ی هانس کریستین اندرسن است که قصه‌ی توله سگ کوچولویی به نام پوچی را بازگو می کند. پوچی سگ تنهایی ... بود که به سختی زندگی می کرد و به زحمت غذایی برای خوردن پیدا می کرد. یک روز پاییزی که پوجی حسابی زیر باران خیس شده بود و از گرسنگی و سرما می لرزید، با ضعف و بی حالی در خانه ای را زد. صاحب خانه که پیرمرد خسیسی بود در را باز کرد و با دیدن سگ گرسنه‌ی بیچاره با بی رحمی او را از در خانه بیرون کرد. پوچی با ناراحتی از ان جا دور شد و به یاد صاحب قبلی اش که پیرمرد مهربانی بود افتاد. همین طور به راهش ادامه داد تا این که جلوی خانه ای  گرسنگی دوباره امانش را برید و با ترس و لرز در زد. این بار پیرمرد و پیرزن مهربانی در را برایش باز کردند و بعد از خشک کردن بدنش به او غذا دادند. صبح روز بعد، وقتی پیرمرد و همسرش مشغول کار در مزرعه بودند، پوچی به طرفشان رفت و از پیرمرد خواست قسمتی از زمین را بکند. پیرمرد وقتی اصرار سگ را دید قبول کرد و با اولین برخورد کلنگش با زمین، با صحنه‌ی عجیبی رو به رو شد...

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

داستان‌های کوتاه این کتاب که با شخصیت‌محوری حیوانات و با قلم نویسندگان مشهور جهان تدوین شده است، تلاش دارد تا مفاهیمی چون گوش کردن به حرف والدین، زیرک بودن، دوری از حقه‌بازی، جست‌و‌جو برای کشف حقیقت و تلاش برای رسیدن به هدف، مهربان بودن و... را به مخاطبان منتقل کند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

صبح روز بعد زن و شوهر پیر در مزرعه شروع به کار کردند. پوچی که از غذا و استراحت شب پیش، جان تازه ای گرفته بود، به آنجا رفت تا هم از آنها تشکر کند و هم در کندن تُرب سفید، کمکشان باشد. آنها گفتند: "تو چه حیوان مهربانی هستی که به ما کمک می کنی!" پیرمرد و پیرزن که تنها بودند، با آمدن پوچی سرگرمی پیدا کردند. پوچی هم برای جبران محبت های آنها، برایشان حسابی کار می کرد. یکی از روزها وقتی که پیر مرد زمین را شخم می زد، یک دفعه پوچی با "هاپ هاپ " شدید به نقطه ای از زمین اشاره کرد و گفت: "اینجا را بکن، یالا این تکه از زمین را بکن!" پیرمرد با تعجب گفت: "چرا اینجا را بکنم؟! ... این قسمت را قبلاً شخم زده ام." ولی پچی دست بردار نبود و اصرار می کرد که پیرمرد آن نقطه را گود کند. سرانجام پیرمرد تسلیم شد و به اصرار پوچی آن قسمت از زمین را کند و گود کرد. وقتی که بیل پیرمرد کمی پایین تر رفت، ناگهان صدای عجیبی به گوشس رسید. صدا، صدای برخورد بیل با سکه های درشت طلا بود. چیزی نگذشت که سکه های طلا از توی گودال فواره زد. پیرمرد که چشم هایش گرد شده بود، داد کشید: "وای، چه چیز عجیبی!" و رو به پوچی کرد و گفت: "خیلی ممنونم پوچی، که مرا مجبور به این کار کردی! وای چقدر سکه! زود برم به زنم خبر بدهم. حتماً از خوشحالی بال در می آورد." و با خوشحالی دوید و رفت تا زنش را خبر کند. زن و شوهر پیر که قلبی مهربان داشتند و در روزهای خوشی هیچ وقت دیگران را فراموش نمی کردند، از سکه هایشان به آدم های فقیر و بی چیز دهکده هم بخشیدند. مردم ده از آنها خیلی تشکر کردند. یکی از بچه های ده به دیگری گفت: "خدا را شکر! با این پول می توانیم برای مادر بیمارمان دارو تهیه کنیم." و اما بشنوید از آن پیرمرد بداخلاق و خسیس که در آن شب بارانی به پوچی غذا نداد و دل او را شکست. پیرمرد وقتی این خبر را شنید از شدت حسادت و ناراحتی آرام نگرفت. با خودش گفت: "اگر می دانستم این طوری می شود، آن شب به این سگ لعنتی غذا می دادم.    

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شاگا هیراتا

شاگا هیراتا

در حال حاضر مطلبی درباره شاگا هیراتا نویسنده مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بیژن نامجو

در حال حاضر مطلبی درباره بیژن نامجو مترجم کتاب مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بیژن نامجو

سبا بابایی

در حال حاضر مطلبی درباره سبا بابایی مترجم کتاب مجموعه قصه های شیرین جهان با شخصیت های حیوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سبا بابایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید