بنر بالای صفحه
چرا شنیده نمی شویم
چرا شنیده نمی شویم

کتاب چرا شنیده نمی شویم

معرفی کتاب چرا شنیده نمی شویم

(2)
کتاب چرا شنیده نمی شویم؟، اثر جین هاردی جونز - روت جی.شرمن ، با ترجمه ناهید سپهرپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سکوی پرتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
12%
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مطالعات، تحقیقات و تجربه‌عملی مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج دو استاد دانشگاه هاوایی، که نویسندگان این کتاب هستند، نشان می‌دهد که ما برای خوشبختی به شدت به حفظ تضادها و اختلاف‌مان احتیاج داریم. این کتاب بر اساس دیدگاه‌های یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای شخصیت‌شناسی جهان، یعنی MBTI نوشته شده است. در ابتدا، کتاب کمک می‌کند تیپ شخصیتی خود و همسرتان را بشناسید. سپس، شما را به شناخت ریشه‌های اختلاف دیدگاه‌های‌تان هدایت می‌کند. زوج‌هایی که با نویسندگان کار نموده‌اند اظهار می‌دارند که درک بهتری از خودشان پیدا کرده‌اند، شناخت آن‌ها از شریک زندگی‌شان
...
  • کامل‌تر شده، به علت اختلافات خود پی برده‌اند. ارزش و تمایز این کتاب زمانی عیان می‌شود که متوجه می‌شویم نویسندگان ارتباط نزدیکی با ایزابل مایرزو کاترین بریگز، مبدعان ابزار شخصیت‌شناسی MBTI، داشته‌اند و این کتاب را توسط سازمان معتبر CAPT که یکی از سابقه‌دار ترین نهادهای مرتبط با این ابزار است منتشر کرده‌اند.

مشخصات محصول

نویسنده: جین هاردی جونز - روت جی.شرمن ویرایش: -
مترجم: ناهید سپهرپور تعداد صفحات: 325
انتشارات: سکوی پرتاب وزن: 404
شابک: 9786006268323 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تیپ شناسی،عشق،صمیمیت،اختلاف بین اشخاص،شاخص شخصیتی مایرز-بریگز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جین هاردی جونز

جین هاردی جونز

در حال حاضر مطلبی درباره جین هاردی جونز نویسنده چرا شنیده نمی شویم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


روت جی.شرمن

روت جی.شرمن

در حال حاضر مطلبی درباره روت جی.شرمن نویسنده چرا شنیده نمی شویم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ناهید سپهرپور

در حال حاضر مطلبی درباره ناهید سپهرپور مترجم کتاب چرا شنیده نمی شویم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ناهید سپهرپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید