بنر بالای صفحه
صلحی که همه صلح ها را بر باد داد
صلحی که همه صلح ها را بر باد داد صلحی که همه صلح ها را بر باد داد

کتاب صلحی که همه صلح ها را بر باد داد

معرفی کتاب صلحی که همه صلح ها را بر باد داد

(4)
کتاب صلحی که همه ی صلح ها را بر باد داد:فروپاشی امپراتوری عثمانی و شکل گیری خاورمیانه ... (تاریخ جهان 8)، اثر دیوید فرامکین ، با ترجمه حسن افشار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات ماهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
22%
فروش ویژه
(5)
10%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
12%
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
14%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب در سال 1989 منتشر شد و به فهرست نهایی جایزه‌ی پولیتزر هم راه یافت.

مشخصات محصول

نویسنده: دیوید فرامکین ویرایش: -
مترجم: حسن افشار تعداد صفحات: 624
انتشارات: ماهی وزن: 940
شابک: 9789642090488 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1401
نوع جلد : گالینگور

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روابط خارجی خاورمیانه با انگلستان،سیاست و حکومت خاورمیانه،1914-1945م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب صلحی که همه صلح ها را بر باد داد  فروپاشی امپراتوری عثمانی و شکل گیری خاورمیانه تاریخ جهان 8 اثر دیوید فرامکین ترجمه حسن افشار نشر ماهی منتشر شده است صلحی که همه‌ٔ صلح‌ها  را بر باد داد روایتی است از وقایعی که به فروپاشی امپراتوری عثمانی در طول جنگ جهانی اول انجامید و مایه‌ٔ تغییر اساسی در خاورمیانه شد و، بنا به عقیده‌ی نویسنده، به شروع جنگی دامن زد که همچنان ادامه دارد. این کتاب تنها به نقش اروپا در خاورمیانه نمی‌پردازد، بلکه تأثیر این دگرگونی در خود اروپا را نیز دربرمی‌گیرد. گاه خواننده را با خود به دل بیابان‌های شبه‌ جزیره‌ٔ عربستان ... می‌برد و با ماجراجویی‌های لارنس همگام می‌کند و گاه از اختلافات و مناقشات دولتمردان اروپایی در پایتخت‌ ها یشان پرده برمی‌دارد. می‌توان تاریخی را که این کتاب بدان پرداخته سِفر پیدایش قرن بیستم و خاورمیانه‌ی امروزی دانست. 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیوید فرامکین

دیوید فرامکین

در حال حاضر مطلبی درباره دیوید فرامکین نویسنده صلحی که همه صلح ها را بر باد داد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسن افشار

در حال حاضر مطلبی درباره حسن افشار مترجم کتاب صلحی که همه صلح ها را بر باد داد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسن افشار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید