بنر بالای صفحه
کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد
کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد

فروش ویژه

کتاب کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد

معرفی کتاب کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد

(5)
کتاب کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد (زندگی مثبت)، اثر جان گوردون و دیگران ، با ترجمه عسل تاجیک ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 21%

39,500

50,000 21% 39,500

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد اثر جان گوردون، دن برایتون، جیمی پیج مترجم عسل تاجیک نشر ابوعطا منتشر شده است 
    یـک کـلـــمــه وجــود دارد کـه بــرای شـمــاسـت وقتی شما آن را پیدا کنید و به اشــتراک بگذارید زندگی شما هدفمندتر و با هیجان‌ تر از قبل می‌ شود. این کــتاب، کــتابی کوچک است، ایــده‌ ای سـاده. یک کـلـمه‌ تان را کشف کنید و با آن زندگی کنید و تأثــیـــرش بر زنــدگـــی‌ تـان را تجـــربـه کـنید.

مشخصات محصول

نویسنده: جان گوردون و دیگران ویرایش: -
مترجم: عسل تاجیک تعداد صفحات: 64
انتشارات: ابوعطا وزن: 84
شابک: 9789641702788 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خودسازی،انگیزش،تعهد)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان گوردون و دیگران

جان گوردون و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره جان گوردون و دیگران نویسنده کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عسل تاجیک

در حال حاضر مطلبی درباره عسل تاجیک مترجم کتاب کلمه ای که زندگی شما را تغییر می دهد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عسل تاجیک

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید