بنر بالای صفحه
مروری بر آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران
مروری بر آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران

کتاب مروری بر آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران

معرفی کتاب مروری بر آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران

(2)
کتاب مروری بر آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران (گلاسه،باقاب)، اثر مهدی حسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کتاب آبان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 2,500,000 6%

2,350,000

2,500,000 6% 2,350,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تاریخ هنر و آشنایی با هنر هنر

محصولات مرتبط

(5)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
(4)
11%
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی حسینی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 504
انتشارات: کتاب آبان وزن: 4131
شابک: 9786007343593 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این مجموعه دربخش های نقاشی ، طراحی و هنرهای چاپی ،نقاشان فتورئالیست ، مجسمه سازی ، آثار مینیمال و هنرمفهومی به چاپ رسیده است. که در بخش نقاشی 110 اثر ، در بخش آثار طراحی و هنرهای چاپی 43 اثر ، در بخش مجسمه سازی 36 اثر ، در بخش آثار مینیمال 6 اثر و در بخش هنر مفهومی 14 اثر چاپ شده است.

در این کتاب آثار 85 هنرمندان معرفی شده است که طیف متنوعی از هنرمندان دوره های مختلف مدرنیسم را شامل می شود که از امپرسیونیسم آغاز و تا پاپ آرت و هایپررئالیسم ادامه دارد.توضیحاتی که در بخش های مختلف کتاب آمده است، به درک بهتر فضای هر دوره و عوامل شکل گیری هر سبک ... و خلق اثر کمک می کند.

در مقدمه این کتاب مجید ملا نوروزی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی نوشته است :آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران همچنان در زمره ی مجموعه های کم نظیر جهانی بشمار می روند. این مجموعه ی گرانقدر که تا کنون بارها در نمایشگاه های مختلف به نمایش در آمده و در دو نوبت کاتالوگ نیز برای آن منتشر شده است ،همچنان نیازمند پژوهش و معرفی است تا علاقه مندان به هنر بتوانند با سبک ، دوره های تاریخی و هنرمندان آثار بهتر و بیشتر آشنا شوند.کتاب حاضر که حاصل چندین سال تلاش هنرمند و پژوهشگر ارزشمند مهدی حسینی و همکارانم در موزه هنرهای معاصر تهران است که در راستای تحقیق همین هدف شکل گرفته است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی حسینی

مهدی حسینی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی حسینی نویسنده مروری بر آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید