سخنرانی جذاب و طنز در بیان
سخنرانی جذاب و طنز در بیان

فروش ویژه

کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان

معرفی کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان

(4)
کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان (مذاکره و فروش حرفه ای)، اثر جمال قمری ، با ترجمه مترجم گیتا شیخ الاسلامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات لیوسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 29%

43,200

60,000 29% 43,200

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
3%
(4)
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تحقیقات نشان می دهد که در ۹۱ درصد سخنرانی ها، ذهن مخاطبان سخنرانی از موضوع، سخنران و ارائه، دور و منحرف می شود و به سمت افکار دیگر می رود. از طرفی در ۳۹ درصد سخنرانی ها، تعدادی از مخاطبان به خواب می روند!
    بیایید در سخنرانی ها و صحبت هایمان، جهان را از شر محتویات کسالت بار خلاص کنیم! مردم بی صبرانه منتظر شنیدن داستان ها و گفتارهای جذاب و طنزآمیز شما هستند. تنها خود شما شایسته ی تعریف کردن آنها هستید و هرگز نمی دانید وقتی آنها را تعریف کنید چه اتفاقی خواهد افتاد.
    هرجا که می توانید، از طنز و جذابیت بیان استفاده کنید. همه ما نیازمند این دو هستیم. بچه ها به طور میانگین سیصد بار در روز می خندند؛ افراد بالای سی و پنج سال، تنها پانزده بار! می توان به جرئت گفت که هر کس بتواند بخشی از این احساسات خوشایند از دست رفته را بازگرداند، به سرعت خود را به عنوان یک قهرمان مطرح می کند. اگر طنز و جذابیت را با اطلاعات واقعی و نکات آموزنده ی ملموسی ترکیب کنید که لابه لای سخنرانی شما جای گرفته اند، ستاره ی اقبالتان مدت بیشتری می درخشد.

مشخصات محصول

نویسنده: جمال قمری ویرایش: -
مترجم: مترجم گیتا شیخ الاسلامی تعداد صفحات: 104
انتشارات: لیوسا وزن: 129
شابک: 9786003400658 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(70 راهکار عملی برای خنداندن و مجذوب ساختن مخاطب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جمال قمری

جمال قمری

در حال حاضر مطلبی درباره جمال قمری نویسنده سخنرانی جذاب و طنز در بیان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم گیتا شیخ الاسلامی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم گیتا شیخ الاسلامی مترجم کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم گیتا شیخ الاسلامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید