بنر بالای صفحه
دنیای مطلوب من
دنیای مطلوب من

قیمت قبل

کتاب دنیای مطلوب من

معرفی کتاب دنیای مطلوب من

(4)
کتاب دنیای مطلوب من (قدم به قدم تا آنچه می خواهیم)، اثر علی قاسمی - مهدی فدایی ، با ترجمه مترجم علی صاحبی - مهدی اسکندری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سایه سخن ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 64,000
قیمت ایده بوک: 56,000 11%

49,920

56,000 11% 49,920

محصولات مرتبط

(2)
19%
(2)
قیمت قبل
(4)
1%
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب دنیای مطلوب من اثر علی قاسمی، مهدی فدایی نشر سایه سخن منتشر شده است
    این کتاب بیان می دارد که دستیابی به موفقیت، چارچوب پذیر است و با وجود گوناگونی حوزه هایی که در عرصۀ موفقیت، قابل تصور است، می توان فرمولی مشخص و کاربردی برای آن بدست آورد که درشرایط مختلف و برای افراد گوناگون به کار رود. اگر خواهان تغییر، بهبودی، اصلاح و تعالی در هر جنبه ای از زندگی هستیم، باید پیش از هر چیز خودمان را تغییر دهیم. ذهنیت، افکار، تصمیمات و اقدامات خود ما مشکلاتمان را به وجود آورده اند و اگر در پی حل این مشکلات و بهبود شرایط زندگیمان هستیم، باید در مصالح اصلی
...
  • سازنده و تشکیل دهندۀ آن ها، یعنی نگرش، افکار و اندیشه، تغییر ایجاد کنیم.   نویسندگان این کتاب با برخورداری از دانش و مهارت در قلمروی "تئوری انتخاب و واقعیت درمانی" کوشیده اند راهکارهای موثری برای این تغییر نشانمان دهند.

مشخصات محصول

نویسنده: علی قاسمی - مهدی فدایی ویرایش: -
مترجم: مترجم علی صاحبی - مهدی اسکندری تعداد صفحات: 104
انتشارات: سایه سخن وزن: 135
شابک: 9786006304069 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی قاسمی

علی قاسمی

در حال حاضر مطلبی درباره علی قاسمی نویسنده دنیای مطلوب من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مهدی فدایی

مهدی فدایی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی فدایی نویسنده دنیای مطلوب من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی صاحبی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی صاحبی مترجم کتاب دنیای مطلوب من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی صاحبی

مهدی اسکندری

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی اسکندری مترجم کتاب دنیای مطلوب من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی اسکندری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید