چگونه بر جهان حکومت کنیم؟
چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

فروش ویژه

کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

معرفی کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

(2)
کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ (راهنمای دیکتاتور بلندپرواز)، اثر آندره د گیلوم ، با ترجمه حسین یعقوبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مروارید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 26%

74,000

100,000 26% 74,000

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم اثر آندره د گیلوم. ترجمه حسین یعقوبی. نشر مروارید منتشر می شود
    «چگونه بر جهان حکومت کنیم» کتابی است برای پرورش و رشد دیکتاتور درون شما. آن را خوب و با دقت بخوانید، خدا را چه دیدید، شاید شما هم آدم دُم کلفتی شدید.
    برای سواری و بیگاری کشیدن از مردم همیشه محتاج استفاده از زور نیستید. خیلی از دیکتاتورها به مدد آرای مردمی به قدرت رسیدند. کسب قدرت از این شیوه هم معقول است و هم از نقطه نظر عامه، مشروع.
    یادتان باشد جانشین هرکسی می خواهید بشوید، اول از همه باید او را بی آبرو کنید، بدجوری هم بی آبرو کنید. حاکم و رئیس کل فعلی، نه تنها اعمالش شیطانی و به ضرر مردم و کشور است، بلکه از لحاظ شغلی فردی بی کفایت و سست عنصر و نوکر بیگانه و از لحاظ اخلاقی متزلزل، فاسد، منحرف است. خلاصه منسوب کردن هر صفت بدی که سراغ دارید از جمله صفات بد خودتان به طرف مقابل خوب جواب می دهد.

مشخصات محصول

نویسنده: آندره د گیلوم ویرایش: -
مترجم: حسین یعقوبی تعداد صفحات: 161
انتشارات: مروارید وزن: 160
شابک: 9789641915263 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رهبری،دستنامه ها)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آندره د گیلوم

آندره د گیلوم

در حال حاضر مطلبی درباره آندره د گیلوم نویسنده چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین یعقوبی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین یعقوبی مترجم کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین یعقوبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید