اعتماد به نفس از دامیز
اعتماد به نفس از دامیز اعتماد به نفس از دامیز

فروش ویژه

کتاب اعتماد به نفس از دامیز

معرفی کتاب اعتماد به نفس از دامیز

(4)
کتاب های دامیز (اعتماد به نفس)، اثر کیت برتون - برینلی پلیتز ، با ترجمه عزیزالله سمیعی - سعید گرامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 325,000 29%

230,750

325,000 29% 230,750

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
15%
(2)
23%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
34%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اعتماد به نفس کتاب های دامیز اثر کیت برتون،برینلی پلاتز  ترجمه  عزیزالله سمیعی، سعید گرامی نشر آوند دانش منتشر شده است 
    اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید و در تمام عرصه‌های زندگی تأثیرگذارتر ظاهر شویداعتماد ‌به ‌نفس فقط یک حس درونی نیست، بلکه جزء لاینفک موفقیت در تمام زندگی است. کتاب اعتماد ‌به ‌نفس For Dummies که به قلم دو تن از برجسته‌ترین آموزگاران دنیا نوشته شده، ابزارها و روش‌های آزمایش شده‌ای را برای غلبه بر نا‌امنی و هراس اجتماعی در اختیارتان می‌گذارد و کمک می‌کند تا در محیط کار، اجتماع و حتی روابط شخصی با اعتماد به ‌نفس بیشتری فکر و رفتار کنید.  اکنون کجا هستید – سطح اعتماد به نفستان را ارزیابی کنید، ببینید که در کدام جنبه‌های زندگی‌تان نیاز به تقویت اعتماد ‌به ‌نفس دارید و چه چیزهایی باعث شده درجا بزنید. طبق برنامه پیش بروید - برنامه‌ای شخصی برای تقویت اعتماد به ‌نفس‌تان تدوین کرده و خودِ با اعتماد به ‌نفس‌تری را به دنیا عرضه کنید. متمرکز بمانید - ببینید که چگونه می‌توان از شر کمال‌گرایی و انتظارات غیرواقع‌بینانه خلاص شد. اعتماد ‌به‌ نفس‌تان را نشان دهید - با اعتماد به ‌نفس تازه‌تان به استقبال جهان بروید و به‌آسانی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: کیت برتون - برینلی پلیتز ویرایش: -
مترجم: عزیزالله سمیعی - سعید گرامی تعداد صفحات: 296
انتشارات: آوند دانش وزن: 418
شابک: 9786008668107 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شومیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اعتماد به نفس را در زندگی بسیار می‌توان تجربه کرد. نویسندۀ کتاب حاضر می کوشد روش‌هایی را در اختیار مخاطب بگذارد تا در محیط کار، اجتماع و حتی روابط شخصی، با اعتماد به‌نفس بیشتری رفتار کند. اعتماد به نفس چیست و از کجا نشئت می گیرد، چگونه می توان با اعتماد به نفس از طریق رسانه‌ها ارتباط برقرار کرد، نکات مهم آمادگی برای مصاحبه‌های استخدامی چیست، چگونه با اعتماد به‌نفس نه بگوییم، و روش‌های احیای فوری خود بعد از شکست چیست، از جمله مباحث کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کیت برتون

کیت برتون

در حال حاضر مطلبی درباره کیت برتون نویسنده اعتماد به نفس از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


برینلی پلیتز

برینلی پلیتز

در حال حاضر مطلبی درباره برینلی پلیتز نویسنده اعتماد به نفس از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عزیزالله سمیعی

در حال حاضر مطلبی درباره عزیزالله سمیعی مترجم کتاب اعتماد به نفس از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عزیزالله سمیعی

سعید گرامی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید گرامی مترجم کتاب اعتماد به نفس از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید گرامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید