بنر بالای صفحه
آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان
آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان

فروش ویژه

کتاب آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان

معرفی کتاب آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان

(4)
کتاب دامیز کودک و نوجوان (آزمایش های علمی)، اثر اولیویا مالینز ، با ترجمه سارا یوسفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 26%

51,800

70,000 26% 51,800

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(3)
19%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: اولیویا مالینز ویرایش: -
مترجم: سارا یوسفی تعداد صفحات: 136
انتشارات: آوند دانش وزن: 180
شابک: 9786008668251 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودک و نوجوان،سرگرمی های علمی،آزمایشات علمی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این جلد از مجموعۀ "کتاب‌های دامیز برای کودکان و نوجوانان" آزمایش‌های علمی و آموزشی ارائه داده شده است. آزمایش‌ها در هفت فصل گنجانده شده‌اند و در هر فصل مقدمه‌ای کوتاه و بخشی در مورد علم نهفته در آن آزمایش وجود دارد. در هر آزمایش، ابتدا دربارۀ کاری که باید انجام شود و وسایل مورد نیاز، توضیحات مختصری ارائه می‌شود. آزمایش‌های کتاب با استفاده از اقلام خانگی معمولی و ارزان قیمتی از قبیل جوش‌شیرین، سرکه، تخم مرغ و نیز مانند آهن‌ربا و بادکنک انجام می‌گیرند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اولیویا مالینز

اولیویا مالینز

در حال حاضر مطلبی درباره اولیویا مالینز نویسنده آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا یوسفی

در حال حاضر مطلبی درباره سارا یوسفی مترجم کتاب آزمایش های علمی دامیز کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا یوسفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید